Hier ook gestemd. Goede vrienden van ons hebben ook veel aan deze stichting gehad na het overlijden van hun kindje. T waren super mooie foto's! Deze stichting kan de 50.000 goed gebruiken! @ts, lief dat je dit doet!
Ik heb ook gestemd. Ben ook al een paar keer gevraagd te fotograferen voor deze stichting, maar ik durf het niet.... Veel te bang dat ik niet kan stoppen met huilen als ik er ben. Ik ken ook mensen die er gebruik van hebben kunnen maken, en zij zijn er heel blij mee dus ik weet hoe mooi het is. Hulde voor de fotografen die dit doen; is echt een drempel die ze over moeten.
Dank je! Voor mij is het niet meer dan logisch, een kleine moeite. Als ik denk aan de foto's die ze voor ons gemaakt hebben, het is de enige herinnering die je hebt aan je overleden kindje, dat is me zoveel waard. Bedankt voor het stemmen allemaal weer! Weet je, ook als ze niet winnen hoop ik dat ze met deze actie in elk geval nog veel meer naamsbekendheid krijgen.
+1 Ik vind het zo goed dat ze zich belangeloos in zetten voor mensen die het zo ontzettend moeilijk hebben met het verlies van een kindje. Gelukkig heb ik ze nog nooit nodig gehad maar mensen in mijn directe omgeving helaas wel en als ik zie wat Make a Memory daarvoor gedaan heeft, echt prachtig! Ik steun deze stichting nu een half jaar dmv donatie en als ik het 1 stichting gun dan zijn hun het wel.
Inderdaad Jara, de fotograaf die bij ons langskwam was zo lief en respectvol en voorzichtig leidde hij een "fotoshoot" zonder dat het moeilijk werd. Ik vind het echt ontzettend knap dat mensen dat kunnen zonder hun eigen emoties te tonen. Los van het feit dat de foto's zo mooi zijn, je ziet echt dat ze met respect zijn gemaakt, op de foto's lijkt het net alsof onze dochter slaapt.