Steunende buikband

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetje2015, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Draagt iemand van jullie een ondersteunende buikband?
    Werkt dit ook tegen bandenpijn/harde buiken?
    Welke kunnen jullie aanbevelen?

2. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik zou zo niet weten welke de beste is, maar ik heb tijdens mijn zwangerschap vaak een buikband gedragen. Je buik word op het laatst zo zwaar dat je last krijgt van je rug en inderdaad banden / bekken. Het neemt de pijn niet weg, maar het maakt het wel wat makkelijker. Bij mij heeft het echt wel wat geholpen. :)

3. DagmarLE

DagmarLE Lid

23 mei 2016
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker ik! Op advies van verloskundige omdat ik last had van harde buiken en een staand beroep heb een buikband gekocht. Merk zeker dat het steun geeft en het iets van de harde buiken wegneemt. Had alleen in het begin wel meer last van m'n rug. Ik heb er eentje gewoon bij de prenatal gekocht!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    Nu nog niet gebruikt maar bij de vorige van Anita dacht ik. Hij ligt nu wel klaar maar moet rustig aan doen en lange stukken lopen is er toch niet meer bij.
    Vk en bekkenfysio raden het wel aan om hem te gebruiken bij intensieve/belastende dingen

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb er een via via, geen Anita maar een hele "grote" zeg maar. Hij helpt tegen banden pijn maar bij mij niet tegen harde buiken (nu zijn die harde buiken echt extreem bij mij. Zie onderschrift )

6. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik heb er ook eentje. Het is er een voor onder je kleding, met veel elastiek, en ik droeg hem al voor ik echt dik werd, om problemen te voorkomen. Dat lijkt heel goed te werken, want ik dartel nog aardig soepel rond.

Deel Deze Pagina