Hoi dames, Wie van jullie heeft er ook steunkousen moeten dragen tijdens de zwangerschap? Ik moet ze nu verplicht dragen omdat ik in het zh lig. Die dingen zijn zogenaamd om de doorbloeding te verbeteren, maar ik heb inmiddels het idee dat mijn bovenbeen aan het afsterven is, zo strak zitten ze dat kan toch nooit goed zijn?
ik heb ze gehad bij mijn 1e zwangerschap omdat ik spataderen had in mijn knieholtes, ik heb ze maar een paar dagen aan gehad want ze zaten te strak en ze rolden steeds naar beneden wat ondzettend zeer deed met het lopen. ook een punt was ik had ze midden in de zomer en dan met spier witte steunkousen rond lopen vond ik ook maar niks.
Ik loop sinds 37wk met steunkousen (CCL2 ofzo) omdat mijn onderbenen / enkels / voeten erg opgezwollen waren vanwege het vocht, en dit zou de vochtafvoer beter moeten maken.. ik loop er nu een week mee maar ik merk eerlijk gezegd nog weinig verschil. Maar bij mij voelt het in ieder geval niet alsof er iets afsterft, dus dat lijkt me toch niet helemaal in orde als dat bij jou het geval is. En inderdaad, met dit weer ziet het er ook nogal raar uit
Ik heb ook van die sexy witte.. Gelukkig lig ik in het zh dus daar is alles wel zo'n beetje geoorloofd Heb ze inmiddels wat hoger gedaan en het helpt wel iets, maar ik kan mijn been alleen nog maar recht leggen anders knelt het teveel af. Dat ga ik ook niet lang volhouden dus En zo te lezen heeft het ook weinig zin..
Nee heb helemaal nergens last van, vandaar dat ik het ook zo'n onzin vind heb ze inmiddels al af ze irriteren me en ik krijg er blauwe voeten van