Steuntje in de Rug

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lenlen, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenlen

Lenlen Nieuw lid

26 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, Ik heb misschien een vraag die al beantwoord is maar ik ben hier nieuw en maak me een klein beetje zorgen.
    Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Deze maand hebben we voor het eerst flink geklust met een ovuluatie test en heb ik aardig wat tarwekiemolie capsules geslikt en een maansteen aangeschaft. Verder was is er weinig mee bezig doordat ik een paar dagen flink ziek ben geweest en alleen maar wilde slapen, overgeven en slapen. Vandaag toen ik bij het grafje van mijn eerste dochtertje was Sophie voelde ik ineens steken in mijn baarmoederstreek links en rechts. Verder heb ik ineens enorm grote tepels. Ik zit nu 6 dagen voor mijn menstruatie. Kan je dan al tekenen vertonen van een zwangerschap? Ik maak me zorgen omdat ik aardig wat paracetamol heb geslikt.
    Ik ben benieuwd of meer mensen dit gehad hebben.
    Groetjes Len

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!
    Wat naar van je dochtertje :(
    Helaas kunnen het symptomen voor een ongesteldheid zijn maar ook van een zwangerschap, dus nog even afwachten..
    Je hoeft je geen zorgen te maken over de paracetamol hoor meid.. Dit mag je ook slikken tijdens een zwangerschap. Daarnaast heb je in het hele begin van de zwangerschap geen bloedverbinding met je kindje..
    Succes met wachten!!

3. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey,

Wat rot van je dochter.. :( ♡
    Inderdaad het kan een menstruatie of zwangerschap zijn. Even afwachten nog :( irritant he!
    En inderdaad paracetamol kan geen kwaad hoor, zeker nu nog niet.

X

4. Lenlen

Lenlen Nieuw lid

26 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties misschien hopen we er ook wel te veel op. Vandaag ontdekte ik allemaal blauwe strepen op mijn borsten. Nog 5 dagen dan mogen we testen Pfff ik haat het wachten en het ergste vind ik nog dat ik in een ha praktijk werk waar ik steeds mensen zie die abortus willen. Waarom lukt het bij mensen die geen kind willen wel en mensen die erop hopen niet? Nouja nog even geduld nogmaals bedabkt voor jullie hulp

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Laat je nog even weten hoe het afloopt :D

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Paracetamol mag je gewoon hebben.. ik.Mocht ze nemen tijdens mijn voor weeën..

Wat een naar verhaal van jr dochter... Sterkte

7. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    gecondoleerd met je dochter

Die tepels en blauwe lijnen kunnen een teken zijn, maar je lijf kan je ook aardig voor de gek houden (je houd het niet voor mogelijk hoe erg)

maar positief blijven meid!

8. HiemstraG

HiemstraG Lid

17 nov 2014
    17
    0
    0
    Apothekersassistent
    Wat naar van je dochtertje, ik hoop voor jullie dat het positief is! Laat het ons weten. X

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Wat vervelend van je dochtertje :( sterkte. Heb je al getest?

Deel Deze Pagina