Wie heeft er ook een air up? En welke pods vinden jullie lekker? Ik heb nu limoen, die vind ik erg lekker. De sinasappel/vanille viel erg tegen.. zo zoet.
Hier al veel geproefd, ik vind volgens mij alles wel lekker. De kinderen zijn dol op ijsthee-perzik, orangeade en framboos-citroen. Maar jk geloof niet dat zij iets hebben gehad dat ze echt niet lekker vonden…
Hier hebben de twee oudsten er allebei een, zij zijn erg fan van de perzik en kersen. Net een nieuwe bestelling gedaan, ze wilden graag bosbes, mango-passievrucht en ijskoffie proberen. Ben benieuwd!
https://nl.air-up.com/pages/nl-thinknew-drinknew1?lang=NL&gclid=Cj0KCQjwidSWBhDdARIsAIoTVb0EMyof5nzzym7cPlpVye-kBs-gNP7ZFi8nG7umfgK03tFvJJUlLWMaAluEEALw_wcB
Wij wisselen gewoon hoor, iedereen kiest elke dag waar hij of zij zin in heeft en de gebruikte pod gaat dan terug in het zakje.
Hier wisselen ze wel met de pods als ze een andere smaak willen. Volgens mij is het eigenlijk wel beter om niet te wisselen en eerst de pod op te maken
Hier mogen ze wel wisselen, maar liever niet dagelijks. Geopende pods gaan weer in het zakje, vooralsnog houden ze dan hun smaak wel goed. Bij wisselen eerst even kijken welke pods al open zijn en of daar iets tussen zitten. Hier gaan ze vooralsnog echt veel langer mee dan 5l per pod.
Ja, zo doen wij het eigenlijk ook. Het wisselen tussendoor. En wij doen er inderdaad ook wel langer mee dan 5l.