Wat je zegt leuke schoenen voor een leuk prijsje zijn lastig te vinden. Tegenwoordig zien ze er al een stuk leuker uit dan vroeger idd. Ik loop zelf dus op Wolky en daar kan het voetbed ook uit. Verder kijk ik dus wel naar de merken die jij ook noemt maar kijk vooral naar de aanbiedingen. Hier in de stad zijn ongeveer drie schoenenwinkels die deze merken verkopen dus loop geregeld even naar binnen om te kijken naar leuke aanbiedingen. Riekers loop ik ook wel op maar daar kan het voetbed er niet altijd uit. Maar dan pas ik ze gewoon met mijn zooltje er in over het bestaande voetbed heen dus of het dan nog wel lekker zit en dat soort dingen. Ik heb naast deze schoenen voor de zooltjes ook wel gewone goedkopere schoenen zeg maar "zitschoenen". Als je snapt wat ik bedoel. Mijn ervaring met de Wolkys en riekers zijn wel dat ze langer dan 1 seizoen meegaan. En je hoeft ook niet elk jaar een nieuwe paar steunzolen. Dus dan kun je de prijs door de helft doen Ik heb als kind nooit zolen gehad maar was wel beter geweest denk ik dan had ik al wat ellende kunnen besparen wat pijn en dat soort dingetjes betreft. Het is nu heel moeilijk om bepaalde dingen af te leren. Ik heb ook nog last van hypermobiliteit dus was wel beter geweest dat ik als kind al aan de zolen was gewend denk ik. Je leert het nu niet meer af wat je al 30 jaar lang hebt gedaan.