Steunzolen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door aardbei1707, 13 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.630
    2.516
    113
    Ik zou toch eerst beginnen met andere schoenen voordat je naar de huisarts gaat. Kindervoeten hebben goede stevige schoenen nodig, geen slappe sneakers van amper drie tientjes.
     
  2. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.630
    2.516
    113
    Daar wil ik toch even een kanttekening bij plaatsen, sommige voeten hebben wel degelijk extra zooltjes nodig om het passend te maken. Mijn dochter heeft extreem smalle voeten, nog geen wijdte 1,5. Zelfs de smalste schoenen bij een speciaalzaak zijn nog net iets te wijd, maar smallere schoenen dan wijdte 2 bestaan gewoon niet. Dan zijn extra zolen wel nodig om net iets hoger in de schoen uit te komen zodat hij wel passend is om de voet.
     
  3. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.494
    1.722
    113
    Brabant
    Ja ok. Dat is dan echt de uitzondering, dat klopt.
    En ontzettend vervelend.

    Maar.. wat ik bedoelde is meer dat bij de meeste schoenwinkels een zooltje de oplossing is voor te vrede schoenen, terwijl dat niet voldoende is.
    Je moet gewoon eerst een goede, smalle schoen hebben.
    (En ja. Wat vervelend dat dat dus nog niet genoeg is.
    Missxhien een opsteker, onze oudste begon ook met onder de 2, dat werd later 2 en soms zat 3.5 zelfs goed! Nu draagt ze steunzolen, dus een andere uitdaging, maar er is hoop! Als de voeten zijn uitgegroeid, wordt t vaak nog iets breder)
     

Deel Deze Pagina