Hallo allemaal, Op 6 july is onze zoon Steven geboren. S,nachts waren de vliezen gebroken om04.00 uur, ik moest de volgende morgen me al melden in het zh voor een echo, omdat ik die dag ervoor ook al vruchtwater was verloren. Tegen 5.50 kwamen de weeen, en metteen om de 5 minuten tegen 07.00 nh zh gereden, daar aangekomen had ik al 5-6 cm ontsluiting, onder de douche geweest toen ging het allemaal nog sneller, eenmaal op bed had ik al persdrang, en volledige ontsluiting. 40 min geperst, en toen is hij met de vaccuum gehaald. 11.25 is hij geboren.3540 gram, 52cm. De weeen vond ik pijnlijker als het persen, de bevalling is me meegevallen. Wel had ik flinke aambeien, hierdoor kon ik niet plassen en hebben ze een catheter ingebracht, en de aambeien uitgedrukt, dit was erg pijnlijk, maar heeft wel geholpen de pijn bij het zitten en lopen te verzachten. Vanmorgen zijn we pas thuisgekomen ik kan nog niet lang staan. Maar verder gaat alles prima, Steven drinkt goed uit de borst. We zijn erg blij dat we thuis zijn, vanavond lekker weer bij m'n man slapen, en geen visite.
GEFELICITEERD!!!! geniet van je kraamtijd en het is een mooie gezonde baby lijkt me zo aan het gewicht en lengte te zien!!! hopelijk gaat het met jou ook snel beter!!!
proficiat meisje met jullie zoontje!!! Bij ons in Belgie is het de gewoonte dat we minimum toch 4 dagen blijven!! In Nederland dus niet!!! Doe het goed
he mensi; Van harte meid met jullie zoon Steven!~ helemaal te gek! we waren wat ongerust hoor over je bij de juli mama`s! maar we dachten inderdaad al dat je in t ziekenhuis zou zijn. hopelijk gaat t snel beter met jou! top dat t zo goed gaat met steven! geniet maar lekker van je kraamtijd en we horen vast nog wel het hele verhaal en zien we steven misschien nog wel op n foto
Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!! Geniet van hem, zo klein als 'ie is, want ze groeien als kool, hihi!!! Plaats je binnenkort wat foto's van je kleine mannetje? Liefs, Anouk.
Heerlijk mensi... we waren echt een beetje ongerust bij de juli-mama's, maar gelukkig heb je een heerlijk gezonde zoon ... en nu idd lekker geniten van je kleine jongen
Van harte gefeliciteerd met Steven!!!! Lekker genieten en ik ben heel blij dat alles goed is gegaan!! XXX
Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met de geboorte van Steven! Hopelijk voel jij je straks ook weer kiplekker. Geniet maar fijn van alles! Liefs, Lise
Gefeliciteerd meiss, nu zijn we allemaal bevallen van het juni-groepje.... !!! geniet lekker van je ventje