Ik heb vandaag een filmpje gemaakt van onze kleine dame die zich optrekt aan de tafelrand. Niet superspannend ofzo, maar ik wilde er een leuk filmpje van maken met een geluidstrack eronder die ze ook altijd in films gebruiken als er iets (na lang zwoegen) opkomt, lukt of gebeurt. Bijvoorbeeld in een scene waarin in slowmotion een american footbalspeler naar de doellijn rent en dan in de laatste seconde een touchdown scoort. beetje wazig misschien, ik kan het niet zo goed uitleggen... maar het is echt zo'n klassieker, volgens mij zou iedereen hem wel herkennen. Zo'n aanzwellende muziek, en dan een climax: tadaaaaaa! het zit een beetje half in mn hoofd, maar ik zou niet weten hoe ik hem zou kunnen vinden. Wie weet waar ik het over heb? En weet mij een youtubelinkje te geven oid?
Ik weet precies wat je bedoelt, tipje van mijn tong, ... maar een titel??? Misschien een beetje Jean-Michel Jarre-achtig? Zal morgen eens door de cd-voorraad van mijn man gaan; ik kom er nog op terug!
Als je dit deuntje bedoelt: 2001 A Space Odyssey Opening - YouTube Dat is van Strauss: Also sprach Zarathustra (ik hoop dat ik het goed schrijf, haha)
bedankt voor het meedenken dames! En inderdaad a space odyssey... die bedoelde ik!!! (al wist ik niet dat het daar van was) Thanks Sanny