soundtrack gezocht... wie helpt mij?

Discussie in 'De lounge' gestart door fafa, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Ik heb vandaag een filmpje gemaakt van onze kleine dame die zich optrekt aan de tafelrand. Niet superspannend ofzo, maar ik wilde er een leuk filmpje van maken met een geluidstrack eronder die ze ook altijd in films gebruiken als er iets (na lang zwoegen) opkomt, lukt of gebeurt. Bijvoorbeeld in een scene waarin in slowmotion een american footbalspeler naar de doellijn rent en dan in de laatste seconde een touchdown scoort.

beetje wazig misschien, ik kan het niet zo goed uitleggen... maar het is echt zo'n klassieker, volgens mij zou iedereen hem wel herkennen. Zo'n aanzwellende muziek, en dan een climax: tadaaaaaa! het zit een beetje half in mn hoofd, maar ik zou niet weten hoe ik hem zou kunnen vinden. :)

Wie weet waar ik het over heb? En weet mij een youtubelinkje te geven oid?

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet precies wat je bedoelt, tipje van mijn tong, ... maar een titel??? Misschien een beetje Jean-Michel Jarre-achtig? Zal morgen eens door de cd-voorraad van mijn man gaan; ik kom er nog op terug!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Misschien ook leuk: Intro van Eye of the Tiger?

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
  5. fafa

fafa Niet meer actief

bedankt voor het meedenken dames! En inderdaad a space odyssey... die bedoelde ik!!! (al wist ik niet dat het daar van was) Thanks Sanny :)

Deel Deze Pagina