Derde trimester!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Itisuptome, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Hop! Ik wandel even het derde trimester in. Wat duurde het begin lang, wat ging het midden snel en wat vind ik het laatste stukje spannend! Dat moest er even uit :D

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Mooi toch! :)
    Ik vond het eerste en tweede trimester zoooo langzaam gaan, er kwam geen eind aan. Nu deze laatste weekjes gaat het eindelijk snel!! :D Het mag van mij nog wel sneller gaan maar nu heb ik iets meer geduld haha. Over maximaal 8 weken ben ik gewoon mama!

3. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat grappig, dan lopen we precies tegelijk! :)
    Leuk! Ik vind het spannend, dat derde trimester, haha.

4. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    het is mijn 2e, en ik vind het omgevlogen! bij de 1e ging het wel heel langzaam

5. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Ik vind het ook erg spannend!
    Eerste kindjes en dan ook nog twee, hopelijk blijven ze nog eventjes zitten ook al kijk ik er wel erg naar uit om ze in mijn armen te kunnen houden :)

6. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ik vond juist de eerste trimester snel gaan, tweede minder snel en de derde nog slomer, misschien komt dit ook omdat ik nu zonder werk zit. Haha maar soms heb ik wel zoiets van oh alweer twee weken om. Maar over het algemeen gaat het slomer.

7. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ja ik ook! Tenminste, nog 2 dagen (half juli uitgerekend). 2e trimester ging echt heel langzaam, 1e niet zo want ik kwam er pas met 8 weken achter.

8. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

ik heb alleen ervaring van het 1e naar 2e trimester. weet wel dat her 1e trimester voor mij lang duurde omdat ik me toch meer zorgen maakte over of het allemaal wel goed zou gaan en was het echt dagen tellen. nu ik in het 2e trimester zit ben ik veel minder bezig met hoeveel weken en dagen ik precies ben en kan er meer van genieten. zou eigenlijk niet eens weten wanneer mn 3e trimester begint hihi

9. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja hier net zo, echt omgevlogen! Een vriendin van mijn zei; de tweede zwangerschap doe je er bij. En zo ervaar ik het ook echt. Bij de eerste stond alles in het teken van de zwangerschap, deze keer staat alles in het teken van mijn dreumesje en ben ik tussendoor ook nog even zwanger;)Nog 3 weken en dan ga ik gewoon al met verlof!

10. Ik vond t eerste en tweede ook enorm langzaam gaan, 3e iets sneller, maar nog veels te langzaam!

11. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Waarschijnlijk vanaf week 27 :p:p

12. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Zo ervaar ik het ook. De eerste weken gingen dan wel wat langzaam, ik leefde wel echt naar de eerste echo toe maar daarna ging het super snel.

13. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Alle weken vliegen voorbij.
    Heb nog geen tijd om er bij stil te staan met een kindje van bijna 3 erbij.

Deel Deze Pagina