Hop! Ik wandel even het derde trimester in. Wat duurde het begin lang, wat ging het midden snel en wat vind ik het laatste stukje spannend! Dat moest er even uit
Mooi toch! Ik vond het eerste en tweede trimester zoooo langzaam gaan, er kwam geen eind aan. Nu deze laatste weekjes gaat het eindelijk snel!! Het mag van mij nog wel sneller gaan maar nu heb ik iets meer geduld haha. Over maximaal 8 weken ben ik gewoon mama!
Hey wat grappig, dan lopen we precies tegelijk! Leuk! Ik vind het spannend, dat derde trimester, haha.
Ik vind het ook erg spannend! Eerste kindjes en dan ook nog twee, hopelijk blijven ze nog eventjes zitten ook al kijk ik er wel erg naar uit om ze in mijn armen te kunnen houden
Ik vond juist de eerste trimester snel gaan, tweede minder snel en de derde nog slomer, misschien komt dit ook omdat ik nu zonder werk zit. Haha maar soms heb ik wel zoiets van oh alweer twee weken om. Maar over het algemeen gaat het slomer.
Ja ik ook! Tenminste, nog 2 dagen (half juli uitgerekend). 2e trimester ging echt heel langzaam, 1e niet zo want ik kwam er pas met 8 weken achter.
ik heb alleen ervaring van het 1e naar 2e trimester. weet wel dat her 1e trimester voor mij lang duurde omdat ik me toch meer zorgen maakte over of het allemaal wel goed zou gaan en was het echt dagen tellen. nu ik in het 2e trimester zit ben ik veel minder bezig met hoeveel weken en dagen ik precies ben en kan er meer van genieten. zou eigenlijk niet eens weten wanneer mn 3e trimester begint hihi
Ja hier net zo, echt omgevlogen! Een vriendin van mijn zei; de tweede zwangerschap doe je er bij. En zo ervaar ik het ook echt. Bij de eerste stond alles in het teken van de zwangerschap, deze keer staat alles in het teken van mijn dreumesje en ben ik tussendoor ook nog even zwangerNog 3 weken en dan ga ik gewoon al met verlof!
Zo ervaar ik het ook. De eerste weken gingen dan wel wat langzaam, ik leefde wel echt naar de eerste echo toe maar daarna ging het super snel.
Alle weken vliegen voorbij. Heb nog geen tijd om er bij stil te staan met een kindje van bijna 3 erbij.