Hoe vinden jullie de serie?? Ik heb alleen de film gezien en wou de serie gister opnemen maar ben t helemaal vergeten. Weten jullie of deze nog herhaald word 1deze dagen?
Kun je het niet terug kijken via SBS6? De film vond ik echt niks aan. Dacht ga toch de serie opnemen misschien is dit toch beter. Dus heb vanmorgen de eerste aflevering terug gekeken en ook dat vond ik niks aan. Dus ik kijk het niet weer.
Ik heb de film gezien en vond hem wel leuk dus de serie ook gekeken gister en ook dat vond ik best leuk
Ik vind het een grote flop! Vond de keuze van acteurs ook heel slecht, ze passen totaal niet bij elkaar en meer dan de helft komt uit gtst!
Hoog costa gehalte wordt er erg vrolijk van. Al die zo'n. Wel jammer dat steeds hetzelfde nummer gebruikt wordt muziek betreft. Denk dat er wel meer lekkere beats zijn.
Ik vond t ook leuk. Gewoon lekker gedachten op 0 en een uurtje kijken naar zo'n typische Nederlandse filmserie. Heerlijk!
Ik vind de serie veeeel leuker dan de film met die irritante Jan Kooijman bleeeh. Vind alleen de rol van Lex irritant.
Lex - rick engelkes? Dat vond ik bij de film ook al een flinke stoorzender. De rest van de film vond ik wél erg leuk... Jammer dat hij in de serie gebleven is. Ik heb nog niet gekeken, maar wilde het wel gaan volgen.
volgens mij moet je betalen om het terug te kijken of heeft iemand een site gevonden waar het gratis is?!
Gewoon via de SBS6 app op m'n iPhone gratis teruggekeken @athina: idd Rick Engelkes, brrr.. Vind hem ook erg nep en overdreven acteren..
Vond de film zooooo slecht..een van de slechtste nederlandse films ever, super saai verhaal dat terwijl ik costa wel erg leuk vond dus ik verwachtte zo een soort film maar helaas...serie ga dus echt niet kijken
Ik vond het een geweldige film en de serie ook kan niet wachten op de volgende aflevering. Heerlijk even een uurtje voor mezelf lekker weg zwijmelen :-D