Bah bah bah! Sta ik net met mijn zoontje en dochter bij de de peuterspeelzaal om dochter weg te brengen. Dus ik sta te kletsen met 1 van de mama's terwijl er een andere mama aan komt lopen, nu heeft ons zoontje heel erg de fase dat hij zijn tongetje uit steekt naar mensen in de hoop dat ze dat terug doen naar hem. Dus die vrouw kijkt naar hem terwijl hij zijn tongetje uit steekt en ze zegt aaaah steek jij nou je toch uit naar mij? Terwijl ze hem over zijn tong aait en ze had ook nog eens net haar sigaret weg gegooit:x Bah zo vies! Ik weet niet waar die handen allemaal geweest zijn. Ik was er zo van overdonderd dat ik er niks van zei
O bah ja, ik hou er ook echt niet van! Vind het sowieso vervelend dat mensen altijd het idee hebben dat ze aan je kind moeten zitten. Gezien zijn leeftijd zal die er niet wat aan overhouden, want ze steken wel meer in de mond wat er niet in hoort Maar lekker en hygiënisch is anders ja!
Niet echt fris nee maar ik zou het ook niet zo leuk vinden als mijn zoontje zijn tong uit zou steken naar andere. Ook niet als ze nog zo jong zijn
Oh bah wat vies! Al die mensen die altijd maar denken dat ze je kind moeten aanraken. Af en toe wordt ik er ook gek van, vooral met zulke vieze handen. Mijn dochter stak trouwens ook graag haar tong uit naar anderen en ik zal wel ontaard zijn, maar ik moest er best wel eens om lachen. Dat kun je ze toch niet verbieden, dat snappen ze niet eens op die leeftijd.
Nou ja, ik vind het überhaupt niet normaal om iemand over zn tong te aaien laat staan met vieze handen.
Een klein draakje dus Ik dacht even dat je zei dat hij ook naar de peuterschool ging Dan heb ik niets gezegd over het tong uitsteken hihi
Ja niet heel schoon, maar waarschijnlijk dacht ze er niet over na en probeerde ze snel zijn tong te pakken als grapje/spelenderwijs. Gelukkig zijn kinderen gezegend met een uitstekend immuumsysteem.
Ik zou ook niet echt gelukkig worden van die reactie, maar je zoon zal er echt niets aan over houden. Ik denk dat hij op die leeftijd wel meer binnen krijgt en nog van alles in zijn mond stopt. Als ik naar mijn eigen zoon kijk, het maakt echt niet uit of hij besluit zelf iets af te lebberen (kusje ) of dat er iemand aan zijn tong zit, puur uit hygienisch oogpunt is het resultaat hetzelfde. Ze is inderdaad iets te familiair geweest naar je zoon toe, maar beter dat dan dat ze ontzettend lelijk reageert. Ik vermoed dat haar eigen kind dit op die leeftijd heel leuk vond en dat ze het daarom ook bij jouw zoon deed.
Precies dit inderdaad. Je ziet ook vaak jonge kindjes een raam of spiegel aflebberen en vervolgens een moeder snel dat kind wegpakken. Mja, dan zijn de miljoenen bacteriën en bacillen al binnen, haha.
wat vreselijk vies! Laatst zat er ook een oud mannetje met zijn vieze rookhanden aan mijn baby. Daar heb ik wel wat van gezegd. Sowieso was ik mijn kinderen als ze bij mijn opa in het verzorgingstehuis zijn geweest maar goed dat zit tussen mijn oren
Ik geloof ook zeker wel dat hij er niks aan over houd hoor Maar snap nooit zo goed dat je dat als volwassen mens niet in de gaten hebt dat het niet ''normaal''is om je handen in de mond van een ander kind te stoppen. Maak er geen drama van maar vraag me gewoon af waarom mensen dat doen en of hun het ook vies zouden vinden als het bij hun kind zou gebeuren.
Niet zo fris, maar een gezond kind kan dit echt hebben En waarom mensen dit doen... ws denken ze er gewoon (even) niet bij na. Spontane reactie op een spontane actie en dan doe je vaak dingen die je niet zou doen als je even de tijd hebt om er over na te denken.