Wintersale

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kkatinka, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Hai,

Graag gaan wij ergens in december babyshoppen voor de uitzet, waarschijnlijk wordt het zuidplein. Voornamelijk bij Hema, maar ook bij primark, h en m en c en a.

We gaan het liefst 13/14 december. Iemand enig idee of de sale dan al begonnen is.

We willen ergens in december, maar de laatste weken van december in de weekenden zal t wel enorm druk zijn door kerst en oud en nieuw. In januari ben k al 32 weken, dus dat vind k laat.

Dank!!

2. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Sale begint meestal nadat de kerst is geweest.

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Volgens mij begint het al voor de kerst hoor in sommige winkels.
    Weet in ieder geval wel dat het sowieso in december begint, maar zal per winkel verschillend zijn.

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    hey meid,

ik heb zelf op zuidplein gewerkt en in die periode is het echt mega druk!
    vooral de weekenden en op vrijdag avond!
    dus als je gaat zou ik vooral door de weeks gaan.. er zijn ook extra koop avonden in december moet je even kijken op de site..
    verder is zo ver ik weet de echt aanbiedingen pas in januari en echt net net voor 5 december en echt net voor de kerst!

heel veel plezier!!

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Volgens mij hebben ze wel vaker sale op babyartikelen. Tis namelijk niet zo dat je net als met kerstinkopen gebonden zit aan een paar weken voor de feestdag aangezien iedereen op een ander moment is uitgerekend:p zou even de websites in de gaten houden als ik jou was, vaak kondigen die het vantevoren aan! Of evt aanmelden voor de nieuwsbrieven

6. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden wel sale altijd in de winkel voor kerst, muv de kerstcollectie. Die was dan net binnen. Maar de echte sale begint vaak na de kerstvakantie...

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    tegenwoordig heb je ook veel pre-sales.... meeste komt na de kerst in de uitverkoop

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik verzamel gewoon nu al elke keer aanbiedingen. Ik heb een excel lijstje en daarin houd ik bij welke spullen ik moet hebben en wat ik koop. Zo koop ik onlinebij hema met 20% korting en kijk ik elke keer in alle folders. Ik vind het ook leuk om er nu al mee bezig te zijn :)

Deel Deze Pagina