Iemand enig idee? Heb nu meestal die van de Hema, h&m en action maar due zijn zo dun, je kijkt er bijna doorheen. Met als vervolg dat m'n kids om de haverklap een gat erin hebben. Ze dragen beide t liefst jurkjes dus ben oo zoek naar leggings die t wat langer volhouden. Liever niet duurder dan 10 per stuk. Weet iemand hoe de leggings van WE zijn?
Die van de we zijn ook prima, ik heb ze vaak van de zeeman en c&a en die vind ik ook beter dan van de hema.
C&A heeft soms ook winterleggings, wel beperkt aantal kleuren altijd. Verder hier vooral veel Zeeman, die zijn zo goedkoop dat ik gewoonnieuwe koop als ze kapot zijn (laatst wel de oudste verboden nog de hele pauze te kruipen...ging een legging per dag door heen... (n)). Die van Choas and order zijn ook mooier en stevig, maar ook duurder (in de sale wel goed te doen).
thermoleggings inderdaad.. hoewel ze ze hier met 1 keer vallen ook gewoon kapot vallen hoor. Hoe stevig ook .
Hebben ze nu ook thermoleggings die niet zo snel lelijk worden? Hier gaan ze namelijk altijd na een keer dragen al pillen, dus dan trek ik ze ze ook niet meer aan...
Deze is erg dik en stevig https://www.kleertjes.com/cakewalk-maillot-526640-grijs/ Verder alles van Oilily ook, maar daar moet je op zoek naar aanbieding of outlet.
Zeeman krijgt mijn zoon aan. Ideaal voor in huis maar buitenshuis met een stoere trui en schoenen ook erg leuk. Die van de Hema gebruik ik alleen al pyjama broek met een romper lange mouw
Mijn dochter heeft een stapel dikke leggings van H&M. Ze zijn uit de basic collectie, altijd 3=2 waardoor je er dus 3 voor de prijs van 2 krijgt. Ze zijn er niet in heel veel kleuren maar ze zijn lekker warm, blijven mooi en ze gaan niet snel kapot.