Hallo, onze dochter van 3jr 3mnd is 3 weken geleden 1 dag goed ziek geweest met s nachts tot ruim 41 graden koorts. De dag erna ging het al een stuk beter een sindsdien eet en speelt ze weer als vanouds. Alleen heeft ze sinds die tijd een aantal keer per dag aan dat ze zich niet zo lekker voelt. Krimpt eerst een beetje o.k. elkaar. Niet lang daarna gaat ze gewoon weer verder wat ze mw bezig was. Alleen s avonds in bed zegt ze dit ook waardoor ze soms pas erg laat (en na paracetamol) on slaap valt. Ze heeft geen pijn aan ( of kan dit nog niet, dat weet ik niet) Herkend iemand dit? Is dit een fase waarbij zee merkt dat we toch even kijken wat er aan de hand is? Of zou er toch iets zijn? Alvast bedankt.
Ja heel herkenbaar. Dochter heeft precies hetzelfde. Sinds ze 1 dag echt ziek geweest is is ze al die tijd niet fit. Afgelopen week was het 2 dagen van dat lekkere bijna voorjaar weer en ze is toen 2 middagen buiten in de zon geweest. Dat maakte een hoop verschil. Ze leek veel fitter en meer energiek. Ik vermoed dus dat het een winterdipje is. Hoop dat we snel lang en veel zon krijgen en dat het dan beter gaat.
Ja hier pas hetzelfde. Een keer flink ziek, paracetamol met banaan smaak gehad en sindsdien steeds roepen dat ze niet lekker was. Wist vrij zeker dat er niks was maar toch ga je soms een beetje twijfelen. Dat je het negeert en er later toch iets blijkt te zijn. Als je zuigtabletten hebt kun je misschien terug naar zetpillen, daar heeft mijn dochter in elk geval een hekel aan, als het dan ineens niet meer hoeft zal het wel meevallen. Ik gaf mijn dochter een alsof pilletje voor de alsof pijn, een snoepje dus, dan was ze tevreden maar je moet niet een kind hebben dat dat dan ieder uur gaat doen... Na een week of zo was het weer over.
Herken het ook, vorige week maandag en donderdag koorts gehad (geen paracetamol) en klaagt minstens 1 keer op een dag ik voel me niet lekker. Hij slaapt ook meer, snachts 11 uur en overdag minstens 1 uur. Hij was vanmorgen om 7 uur wakker en is om 11 uur weer in slaap gevallen. We doen het maar rustig aan. Hij is trouwens bijna 3
Bedankt voor jullie antwoorden. Het zal ook wel met 'nog niet fit zijn' te maken hebben. Hopelijk nog een paar mooie lente dagen in het vooruitzicht. Paracetamol vraagt ze niet om, en als ik zeg eet maar een boterham dan voel je je weer beter dan zegt ze ook ja en begint te eten