Stevige schooltas/rugzak gezocht: aanraders?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Stefanie83, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje zit nog geen jaar op school en heeft nu al 2 rugtassen versleten. Hij heeft een kipling - look-a-like gehad en een spiderman tas van Van Haren. In no time zijn de ritsen kapot en er vallen letterlijk gaten in de stof. Wat is nou wel een goede rugzak? Het moet wel geschikt zijn voor een kleuter (lengte: 115 cm), dus niet al te groot. Tips zijn welkom!

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Wij hebben alledrie een vaude rugzak en zijn daar tevreden over. Hij kan veel hebben en gaat jaren mee. Voor zoontje hebben wij de vaude Ayla 6 en die kan wel een paar jaar mee. Je hebt ze ook nog groter en ze zijn in leuke kleuren te krijgen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      3
  5. Winterweer

Winterweer Nieuw lid

19 jan 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf ben ik erg tevreden over Eastpak rugzak! Ik heb zelf een rugtas van Eastpak die nu 2 jaar meegaat, kwaliteit is goed :) Je kunt filteren nog op verschillende maten en er zijn ook verschillende soorten tassen, die misschien meer geschikt zijn voor kleuters

Eastpak rugtassen | Laagste prijs | Koffergigant.nl

6. penseel

penseel Niet meer actief

Ik koop gewoon elk jaar een andere vaak in de stijl van dat moment of dora of prinses afwisselen blijft leuk gewoon bij de Action. Hoe duurder hoe vervelende als ze dan ook stuk gaan dus goedkoop en dan vaker een tasje kopen blijft leuk een nieuwe tas cadeau geven.

Ik geef er niet te veel geld aan uit voor je het weet zitten ze op het vmbo en slijten ze nog sneller dan schoenen.!!

Deel Deze Pagina