moeite met inrichting

Discussion in 'De lounge' started by boni, May 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Even van me afschrijven hoor, hopelijk ben ik niet de enige die zo denkt :)
    Vakantiegeld is er (was er) joepii. Maar dit jaar wilde ik en mijn partner eerst alle rekeningen en eventuele regelingen afbetalen. Dus gedaan. in totaal genoeg over voor boodschappen en alles betaald. Netjes en blij zou je denken ;). Maar o ik wil zooo graag een nieuwe bank! mijn stijl is nogal robuust & klassiek. En de bank die ik nu heb valt helemaal uit te boot en is nog stuk ook.( 1 scheur erin waar nu foulard op ligt) :( Ik heb nu de bank van mijn dromen gezien die ik had kunnen kopen met vakantiegeld... Oo wat baalt dat duiveltje in mij. ik weet dat ik er niks meer aan kan doen maar baal gewoon :p

hebben jullie dat ook wel eens dat je iets niet kan loslaten, en dat je gewoon MOET hebben ... ook al kan het niet?

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Ja, maar dan sparen we ervoor.... Proberen dingen te verkopen en leggen elk dubbeltje wat over is apart.

Zo kopen wij de dingen die we graag willen. Sparen soms 100 Pm maar ook wel eens maar 5 euro....

Duurt lang soms maar voelt wel fijn!

3. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    ja das waar, is nu ook het plan van aanpak ;)

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ja en soms koop ik het dan van spaargeld en betaal mijn "schuld" dan zo snel mogelijk weer terug. En op andere momenten ga ik ervoor sparen en koop het zodra ik het geld heb gespaard. Dat laatste voelt toch beter moet ik zeggen :)

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Hier worden zulke dingen van belasting teruggaaf gedaan :)

Nu wilde ik andere tv meubel,dressoir weg enz om meer ruimte te krijgen.
    hadden t met sm over en die wilde alles overnemen en betaalde dan het tv meubel wat ik wilde :)
    hoef dan zelf alleen een andere eethoek en salontafel te kopen. (Via mp wil ik dat kopen)
    Ik blij,zij blij.
    Oh en ml ook blij dat compleet andere inrichting dan maar max 300 zal kosten.

Maar wilde ook graag tuin doen maar kwam helaas hoop extra rekeningen/dingen tussendoor
    nu dus maar proberen te sparen ervoor :)

6. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    is zeker zo! voel me ook vreeselijk dat ik me nu zo voel hoor. Zo ondankbaar. Schaam me ook. maar toch wilde ik het even delen. Gewoon proberen van me af te zetten en langzaam opzij zetten. Rommelmarktdagen komen er weer aan. Dus ook eff wat oude spulletjes bij elkaar zoeken :)

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Is toch niet per se ondankbaar. Je wilt gewoon graag een nieuwe bank. Wij ook.

Denk dat het belangrijker is dat je je realiseert dat het nu niet haalbaar is en als je ervoor spaart straks misschien wel. Als je maar niet met een lening gaat kopen of 'koop nu en betaal later'. Dan is vaak snel het eind zoek.

Wij willen ook graag een nieuwe bank, zouden we kopen van het belastinggeld dat is nog niet binnen, alleen heeft de Ikea nu een actie van 15% korting. Dus kopen we hem toch maar wel. We hebben het geld sowieso wel op de spaarrekening, maar wilden niet terugschrijven. Nu maar wel want dan besparen we toch ruim 100 euro. Maar hadden we het niet gehad dan was het pech.

Share This Page