Ik ben vanaf 20 weken de voedingsbh's van Anita met beugel gaan dragen. Heb een flinke cup en deze gaven mij de stevigheid die ik nodig had!
Ik plaats toch maar even een reactie, omdat ik zie dat hier vooral Livera en Hunkemuller worden aangeraden. Vanwege mijn cupmaat (E/F en zo groot zijn ze echt niet) kon ik daar tot mijn grote frustratie niet slagen. De gewone collecties zoals bijvoorbeeld van Saph en Marlies Dekker gaan gewoon heel ver qua cups. Maar als je zwanger bent dan hebben ze ineens heel weinig. Ik kon al vrij snel mijn gewone bh's niet meer dragen omdat de beugels teveel knelden aan de zijkant. Op de 9maandenbeurs heb ik een hele mooie BH gekocht bij Lingerie voor Twee. En daar ben ik heel erg tevreden mee. Ook heb ik veel BH's gepast van het merk Anita maar dat vond ik echt voor geen meter zitten, tot ik er afgelopen zaterdag 1 vond die ik nog niet gepast had: met beugels en van kant en die zit fantastisch. Het is wel een voedingsBH maar omdat mijn uitgerekende datum steeds dichterbij komt, vond ik dat ik er toch maar vast 1 moest kopen. Oja het meegroeien van de meegroeiBH zit 'm bij mijn weten vooral in het verstelbaar zijn van de omvang.
Ik heb momenteel cup 75G. Lastige maat en als je al wat vind, is het messtal vrij prijzig. Toch heb ik 2 bh's gevonden die rond de 30 euro waren en wel goed zitten. 1 van de hunkemoller en 1 van livera. Dus ik denk dat het gewoon heel persoonlijk is, veel moet passen en heel goed moet zoeken. De bh's die ik heb gekocht zijn trouwens gewone beugelbh's en gelukkig met een normale breedte bandje. Succes!!
De beste tip is hier: Marlies Dekkers heeft een nieuwe zw.schap/voedings BH. NiET te vergelijken met de Anita bh's !! Kost wat, maar als je het verschil gepast hebt weet je niet wat je mee maakt! Moeite waard dus. x pina
Hier maat 75F en ik gebruik de beugelbeha's van Anita. lekker stevig, de beugels gaan vooralsnog goed, we zullen zien of dat zo blijft, want zonder beugels een cup F omhoog houden is behoorlijk hard werken
ik heb nog niks gevonden. Bij livera niks (is hier maar heel klein) dus van t weekend maar eens langs de babyplanet, daar hebben ze anita geloof ik
Ik ga binnenkort ook maar eens een goede bh zoeken, voedingsbh anders gelijk. Ik heb gekeken bij de hema voor een zwangerschapsbh maar vond ik 3 keer niks en mn maat zat er toen ook niet eens bij.. Ben van een gewone D naar grote E gegaan en ben nog niet eens op de helft...
Nou ik ben vandaag ook maar eens gaan shoppen. Ben geslaagd bij de livera met 1 bh van Anita. Heb normaal een D cup, maar ben wat aangekomen en nu ook zwanger, dus heb een ruime E. Ik heb daarom een zwBH gekocht maagt 80E, deze zit heel fijn, wel met beugel. Ik vond het echt heel raar dat ik nú al zo'n bh nodig heb,ben nog amper 7 weken zwanger, ben benieuwd hoeveel ik nog ga groien. maar merk ook al dat mijn broeken vervelend zitten, dus binnenkort toch ook daar maar ff naar kijken. Wil me wel prettig voelen in mijn kleding.
@iniminie: Bij mij groeiden mijn borsten tot een week of 12 a 13 van D naar F, daarna voorlopig stabiel gebleven
Geen zorgen ik ging van niets (70B) binnen 20 weken naar 75/80E ! (heb een diepe borst) Maar met deze E verwacht ik nog wel eventjes door te kunnen hoor. Dus alllles kan !!
In mijn vorige zwangerschap zijn mijn borsten niet of nauwelijks gegroeid. Ik had 85E en dat had ik aan het eind nog. En nu ook nog. Ik verwacht dan nu ook niet veel groei. Maar goed, een stevige bh is wel heel prettig!!