Ik vond het zo'n leuk topic.. vandaar deel 2. Broek en schoenen h&m Top vero moda Ketting lucardi Jasje winkeltje hier in de stad
Iets wat niet op de foto mag trainingsbroek en tshirt. Mijn zoontje ligt al de hele dag ziek op de bank, ik zit naast hem.
Zwarte top met vleermuismouwen van Vila Lichte skinnyjeans van Boss Orange Zwarte ballerina's van Armani
@ Smnee: Leuk! Ik draag vandaag een thuishangoutfit, ik heb vanmorgen mijn hamstring verrekt en ben dus de deur niet uit geweest. Morgen weer werken, dus dan ga ik weer mijn best doen .
En hele sexy sponsbob pyjama Ik lig al de hele dag ziek op de bank dus lekker iets makkelijks uitgekozen
oh leuk!! wanneer ik iets boeiends aan heb ga ik ook weer foto's plaatsen.. nu loop ik in mn joggingpak
Leuk topic. Vanmorgen had ik een joggingsbroek aan met een zwarte top. En nu mijn witte uniform (ben aan het werk )
Ik had ontzettend last van opstartproblemen vandaag dus heb heel de dag in mijn knalroze ochtendjas gelopen nu heb ik mijzelf omgekleed om te gaan sporten. foto is van vorig week maar heb hetzelfde aan.
Blauwe slim fit jeans van de sting,groen t shirtje van de sting en en zo'n roze basic vestje van de hema.
Kunstleren zwarte, wijd uitlopende rok tot net boven de knie. Zwart katoenen hemdje, daaroverheen een lichtbeige vest met lange mouwen. Naturel panty, lage schoenen met veters. Zelfgemaakte houten oorbellen.