Hoi meiden. Even een vraagje. Ik heb al een half jaar last van buikpijn vooral rond ongi periode ruim 3 weken van de 4 weken buikpijn. Kreeg ook ineens tijdens de pilstrip bloed verlies en in de stopweek bijna geen ongi (wat ik op zoch niet erg vind) maar steeds die buikpijn net of er iets uit wil en niet kan vind ik vervelend. Laatste 2 mnd heb ik ook last bij gemeenschap en daarna wat bloedverlies.. Nu ben ik 2 weken geleden bij de gyn geweest en heeft hij echo gemaakt, uitstrijkjes gemaakt. Heb een vervolgafspraak voor 9 mei staan en uitslag van uitstrijkjes vorige week gekregen telefonisch. Nu blijkt dat mijn PAP afwijkend is en moet ik zsm een colposcopie laten maken. Die heb ik nu staan op 14 mei. Maar sinds de laatste gemeenschap 5dgn) verrek ik zo van de buikpijn die ook niet wegtrekt.. Had wel bloedverlies daarna en de dag erna ook nog. Maar dat is nu over. Als ik ga zitten lijkt net of er nog wat in zit zo voelt het Nu twijfel ik of ik even langs de huisarts moet.. Maar of hij er iets mee kan Maar die last is ook niet fijn.. En moet ook de dag achter de kids aan rennen enzo enzo. Wat denken jullie?
ik zou bellen: 9 mei vind ik nog best een tijdje duren en het klinkt mij niet goed en ook niet prettig voor jou in de oren.
Kun je je gyn niet even bellen wat wijsheid is? Lijkt me niet handig als je hier mee blijft doorlopen, zeker niet als jij beschrijft dat je er echt zoveel pijn aan hebt!
14 mei is nog ver. Wil je hier nog 5 weken mee rondlopen? Ik zou gewoon gaan naar de huiarts of desnoods die gyn weer opbellen. Misschien kunnen ze er wat haast achter zetten of je iets tegen de pijn geven?? Spannend hoor. Je hebt niet endometriose? Of een beginnende baarmoederontsteking... Hou je temp. in de gaten.
Ik zou wel naar de huisarts gaan. Liever een keer te veel als te weinig. Anders blijf je jezelf ook alleen maar druk maken.
Ik zou echt even snel langs de huisarts gaan en om een doorverwijzing te vragen naar de gynaecoloog. Niet om je ongerust te maken, maar er sterven per jaar zo'n 300 vrouwen aan baarmoederhalskanker.
Ik zou de gyn even bellen, lijkt me wel reden om eerder te komen. Je bent daar al onder behandeling, dus dit hoeft niet via de huisarts dan.
Die 9 mei is terug kom afspraak bij de gyn. En 14 mei is voor de colposcopie ivm PAP afwijking. Ja ik heb pco en endometriose.. Maar nog nooit zo'n last van gehad. Slik sinds de geboorte van de jongste de pil en dat ging goed tot half jaar geleden. De gyn denkt dat door alle ks baarmoeder wat vernauwd is door het littekenweefsel en dat daarom de ongi blijft hangen en dan ineens doorbreekt tijdens de pil strip.. Maar die contactbloedingen en pijn heb ik pas sinds 2 mnd maar de laatste keren erger en nu blijft het aanhouden Enige wat ik nog kan bedenken is evt blaasontsteking, maar heb ik vaak gehad en nooit deze pijn. Maar goed, of het kan misschien door de baarmoedermond komen??
Je bent nu toch al (een soort van) onder behandeling bij de gyn? Kan je die dan niet bellen? Anders kun je altijd de huisarts nog even contacten...
Ja bij gyn heb ik al afspraak staan en assistentes doen altijd moeilijk omdat hij altijd vol zit.. En belafspraak duurd ook weken.. Maar anders zal ik het eens proberen, kijken wat ze zeggen
Gyn niet eerder plek... ben nu in de wacht bij de huisarts kijken of ik afspraak kan krijgen voor morgen, sws even blaasontsteking laten checken..
Sorry hoor meid, maar hier geen genoegen mee nemen! Hij maakt verdorie maar tijd! Hier kun je echt geen weken mee door lopen hoor!! Sterkte!
Ja ga het morgen aangeven bij de ha, hopelijk komt die pijn niet van de bm af.. ivm afwijkend pap uitstrijkje. Vind het maar eng allemaal. maar goed, morgen kon ik gelijk ook blaasontsteking na laten kijken zei de ass.
Als het kan direct langs gaan bij je huisarts. Als je een blaasontsteking vermoedt, veel water drinken. Even geen gemeenschap denk ik en volgende keren jezelf aanwennen om te gaan plassen na gemeenschap. Ook als je nu geen blaasontsteking hebt. Vervelend zeg, hoop dat je gauw terecht kan. Veel sterkte!
En als de huisarts het niet vertrouwt, kun je via de spoedeisende hulp altijd nog terecht bij de gyn... daar zijn namelijk echt plekken voor vrij, alhoewel je dan mogelijk niet je eigen gyn krijgt, maar goed. Succes, hopelijk valt het mee!
Ik had geen genoegen genomen met een nee, zeker omdat je zo duidelijk meer klachten hebt. Maar daar heb je nu helemaal niks aan. Ik denk dat je er goed aan doet om naar de huisarts te gaan, geef daar wel heel goed aan dat zoveel pijn hebt. Mocht de pijn verergeren zou ik gewoon naar de SEH gaan. Sterkte, ik hoop dat je snel van je pijn af bent!!