Vraag over diepvriesproducten

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavandylan, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hallo dames,

Mijn 2 lieve kids:D hebben aan onze vriezer gezeten met als gevolg een half open deur, en nu zijn er een paar dingen half ontdooid zoals aardappelkrokettjes en aardappelballetjes nu is mijn vraag of ik dit in de koelkast tot morgen kan bewaren zodat we het morgenavond eten, ik heb op google ook al een beetje rondgezocht maar kan er niks over vinden op de zak ook niet:( dus is er hier iemand die het weet?? ik hoor het graag.

Liefs Henriette

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    volgens mij kan dat wel hoor

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#3 Polletjepiek, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2009
    Als je het goed afgesloten in de koelkast bewaart kun je het morgen best eten, daht ik.

Staat er niks op de verpakking?

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja kan je morgen gewoon eten hoor..
    ik haal wel is van die aardappel balletjes bewaar ik ook in de koelkast omdat 1 zn zakje wij wel opeten

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik haal vlees ook altijd de avond van tevoren uit de vriezer, en leg het in de koelkast. Als het bevroren is, lijkt me dat het het niet zo snel ontdooit is, zeker als het gewoon in de vriezer ligt, en alleen de deur op stond.

groetjes Setje

6. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    nee er staat verder niks op de verpakking alleen bewaaradvies - bewaren bij -18 graden verder niks de verpakkingen zijn nog helemaal dicht dus nog niet open geweest ik heb ze gelijk in de koelkast gelegd

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij kun je de meeste dingen 24 uur in de koelkast bewaren. Is met pizza enzo ook zo.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bij sommige producten staat wel dat je het niet eerst moet ontdooien, voor bereiding. Bij bijna alles geldt wel, dat als het eenmaal ontdooid is, dat je het dan niet opnieuw moet invriezen.

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij doen dat heel vaak als we op zaterdag boodschappen doen en er veel de vriezer in moet hallen we alles voor die avond + avond daarna alvast uit de vriezer.

Zowel vlees/vis als diepvries aardappeltjes.

Zolang het in de koelkast ligt is er niets aan de hand lijkt me :)
    (heb iniedergeval nog nooit ergens last van gekregen na het eten ;))

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik denk dat het wel kan, ik zou je moeder eens bellen, voor zulke dingen vraag ik m'n moeder altijd.

11. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Dank jullie wel allemaal voor de tips, ik heb mijn moeder vanmiddag gebeld en die zei dat het wel kan, maar ja gisteravond was ik misschien een beetje te 'paniekerig':pomdat ik het zonde zou vinden om weg te gooien ;) wat het naruurlijk ook is.
    Ik begin zo met eten maken we zullen er wel niet ziek van worden en anders mag moeder lief ons verzorgen:D;)

Liefs Henriette

Deel Deze Pagina