sticker op (gratis) autostoel/maxi-cosi

Discussie in 'De lounge' gestart door Lintje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    je hoef je niet te schamen hoor! ;)
     
  2. Niet meer actief

    Lelijk he!

    Ik heb ook dat stoeltje.
     
  3. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik denk dat ik morgen maar even ga shoppen.. :D
     
  4. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Verschrikkelijk.. en ik dacht nog: ik neem de zilvergrijze en niet de rode.. want die vind ik niet zo mooi.. najah.. zijn ze beide dus eigenlijk niet. :)
     
  5. Niet meer actief

    Had jij de stoel gratis zoals in je titel staat?
     
  6. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik zou m er op houden misschien is het toch nog altijd handig!
    en ik zou idd gewoon een nieuwe hoes kopen!
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb ook zo'n hoes en die zijn ook nog eens handig tegen warmte en je kunt m veel makkelijker wassen, en staat ook nog eens lekker fris. je hebt ze ook van isi-baby (die zijn goedkoper dan de maxicosi hoezen)

    ik had trouwens laatst een nieuwe antilekbeker van difrax gekocht, en ik heb ook een hekel aan stickers, dus ik die eraf halen en blijft er zo'n laag lijm zitten. alles geprobeerd, tot ik op een gegeven moment stickerverwijderaar vond. handig dacht ik, dus op een keukenpapiertje en ik begin te deppen, ineens was het pats! net een spinnenweb over de hele beker! ik heb m direct weg gegooid, zonde, weg 7 euro!
     
  8. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, helemaal gratis..
     
  9. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Zo gratis zijn die autostoelen niet hoor.
    Ik heb hem dus ook zo gezegt gratis en ik zag mijn kinderwagen ergens anders goedkoper en ze zeggen als je hem ergens goedkoper ziet dan krijg je het geld wat je teveel heb betaald terug.
    Dus ik er heen zeggen ze ja je heb een autostoel erbij en die kost 70 euro dus dat gaat nog van je wagen af en zo heb je niet teveel betaald voor de wagen.
    Ik zeg ooww dus eigenlijk betaal ik gewoon voor die autostoel dat hadden jullie er wel even bij mogen zeggen ik was er best wel boos om want ze zeggen wel gratis maar hij is dus helemaal niet gratis.
     
  10. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    nou bij ons was ie wel "gratis" ook bij baby dump.

    Onze wagen was daar 120 euro goedkoper als bij babayplanet en prenatal. En dan ook nog een gratis autostoel en de voetenzak van de wagen zat erbij die je bij sommige winkels gewoon moet kopen.

    Dus in ons geval wel gratis.
     
  11. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb hem ook bij babydump gekocht ;)

    Ik zag na 2 maanden mijn wagen ergens anders goedkoper op internet.
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Heb mijn wagen enzo bij Babypark gekocht en daar was ik goedkoper uit dan bij Babydump. Daar was ik ook geweest, alles nagevraagd van prijzen enzo, maar die vent had zulke onsamenhangende verhalen, dat ik dacht 'de groeten'. Hij beweerde vanalles over prijzen en een nieuwe collectie en dat die duurder zou zijn, maar elke keer als ik vroeg wat het prijsverschil dan was tussen de oude en nieuwe collectie kon hij dat om een of andere reden niet opzoeken in de computer...jaja, laat maar.
    Onderhandelen kun je bij elke zaak.
     
  13. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij hadden de keus. of de gratis maxi cosi of kiezen voor een andere en dan 70 euro korting krijgen.
    helaas was de maxi cosi van mutsy niet meer leverbaar dus hebben wij ook voor het gratis stoeltje gekozen. maar vond het wel netjes dat we de optie kregen!

    en ach, er zit nu een mooie blauwe badstof hoes omheen dus ziet hij er nog lekker fris uit!

    joyce
     
  14. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Maar Janne ik heb gezien dat jij heel handig bent in zomerhoezen maken ;) Mijn donkerblauwe Traveler ziet er nu zo uit.

    [​IMG]
     
  15. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Kylian heeft zich prima vermaakt met die sticker hoor, hij moest er altijd even naar kijken en lezen :) :)

    Groetjes Anita
     
  16. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mijn kinderwagen heb ik nergens goedkoper kunnen vinden.. dus ik denk wel dat het stoeltje echt gratis was.. wellicht geldt dat niet voor de bugaboo's en de quinny's.

    Anyway, ik heb een prachtige ISI-hoes gekocht en het staat superfris en lekker zacht. Bedankt voor alle tips en hulp! :D
     

Deel Deze Pagina