Hai meiden, Kreeg berichtjes binnen van de H&M en Hunkemöller dat de midseason Sale weer is begonnen!!! oh ja voor H&M deze codes werken nog: 1304 = 5 euro korting 9514 = 25% korting op duurste artikel Er was ook nog een code voor 10% korting, maar die gaat niet op voor sale artikelen volgens mij. Sla je slag!! Veel liefs Petra
dank je ook voor de kortingscodes heb besteld. wat ik eigenlijk niet wilde doen want ik vind de leverng zo slecht. Maar ik was zo dom te gaan kijken en ze hadden leuke dingen (slaat zichzelf tegen het hoofd) haha!
Jaaa, ik heb gisteren ook meteen wat besteld voor mijn zoontje. Alvast wat kleding in een maat groter zodat hij straks ook wat in de kast heeft liggen. Ben gek op de SALE!!!
baal als n stekker, mooie muts gezien, hebben ze er geen wanten en sjaal bij. Snap ik echt niet hoor.....
Ik ken het, heb een haat/liefde verhouding met de sale. Bestel namelijk altijd veel meer dan ik nodig heb, maar ik ben er altijd wel heel blij mee
Heb voor 12 euro inclusief de verzendkosten een spijkerbroek en een pullover, helemaal blij Bedankt voor de code
Ik heb een kortingscode 9415 voor 10% korting op het hele H&M assortiment via bestellen met internet.