kreeg zondag van mijn schoonzusje een soort kettingbrief. normaal ben ik echt niet van de kettingbrieven,maar deze vond ik toch wel erg leuk. als het goed gaat kun je 36 stickervellen terug krijgen. het enige wat je moet doen is 1 stickervel versturen en 6 andere mensen vinden die het ook willen doen. je krijgt 1 brief met 2 adressen erop. adres 1 moet je een stickervel sturen en adres 2 moet je dan op nummer 1 zetten en jezelf weer op 2. nu is het zo dat ik al 2 mensen heb gevonden,maar moet er dus nog 4. heeft er hier iemand interesse?? de eerste 4 hebben geluk. en het leuke is dat je je naam van je zoontje of dochtertje gebruikt zodat zij de post krijgen. (hoop dat ik het hier goed heb neergezet maar anders hoor ik het wel)
Ik hou niet van zulke dingen. Maar misschien dat mensen in het 'postcrossing topic' dit misschien wel leuk vinden?
dank je, hou normaal ook niet van dit soort dingen maar vind dit dan toch weer iets anders. heb via zoeken gezocht naar postcrossing en daar mn berichtje geplaatst.