Ladies, Ons meisje word grote zus en ben ik aan het denken voor haar nieuwe kamer. Ik zou het leuk vinden als jullie fotos kunnen plaatsen van jullie peutermeisje kamer. Kan ik wat ideeen op gaan doen. Ze is nu 20 maanden en als de kleine beeb er is is ze 28 maanden.... Wanneer zouden jullie haar in een peuterbedje laten slapen??
Onze dochter is vanaf 2 jaar naar een groot bed overgegaan. Wij hebben bij Ikea haar bed gekocht. Dat is een bed waar een tent op kan en als ze ouder is kan het een hoogslaper worden. Deze heeft ze zelf uitgekozen en is er helemaal mee in haar nopjes! Zoekfunctie - IKEA dit is de link van het bed. Bedkanten kan je kiezen, blauw of wit en hebben wij wit gedaan! Tent is alleen blauw met sterrren! Sterrenhemel! Verder hebben wij een verkleedkist met prinsessen op haar kamer staan en twee kasten.
Gefeliciteerd! J. heeft met 25 maanden een nieuwe kamer gekregen. Wel hebben we toen nog even haar ledikantje laten staan. Grote bed (eenpersoons) stond er ook, maar daar wilde ze na één nacht niet meer in. Tot ze een Dora dekbed kreeg, toen wel. Ik heb nu even geen foto's van haar kamer bij de hand. Ze staan al wel ergens op het forum, maar ik weet niet meer waar...in een topic over kamers in ieder geval. Ze heeft in ieder geval een kamer van Lief! met die vogeltjes en dan met een boom ed. Bed is ook van de Ikea (Hemnes), net als de kledingkast (ook Hemnes).
Hmm wij hebben deze maar zonder stickers. Little Tikes Friday 4 Hour Deal" NOW AVAILABLE !!! - WeUseCoupons.com Limegroene muur, heel donker laminaat en dan aan 1 kant 3 blokken expedit met 4 vakjes elk Om en om met roze bakken voor kleding.. En verder boeken, speelgoed erin.
Saskia, wat een onwijs leuk bed zeg!!!! Die zou mijn dochter ook wel super gevonden hebben!!! Echt voor prinsesjes!