Eef is gek op lampjes en lichtjes en heeft dan ook een schildpad met lampjes erin en zo'n draaiende lamp, waarbij het geluid niet uit kan en dat is niets... Dus nu ben ik op zoek naar een tweedehands projector, maar twijfel tussen een phillips care magic theatre en een alecto projector.. wie heeft hier ervaringen mee of heeft zelfs nog een andere tip? Alvast bedankt!
ik heb er 1 van kruidvat zitten 3 schuif dingetjes bij voor 3 maand 6 maand 9 maand en ouder dice vind hem super alleen nu heb ik m al een tijdje niet meer aangehad omdat de batterijen leeg zijn maar hij is nu op zo'n leeftijd dat hij m niet echt meer nodig heeft om in slaap te vallen deze kan op 3 verschillende geluiden en zonder geluid met geluid
Die hebben wij ook! Was een paar weken terug in de aanbieding voor 14,95! Echt een supertof ding! Wij hebben alleen het muziekje niet aan staan omdat hij al vanaf de geboorte hetzelfde muziekje heeft van de babyfoon. Ik heb hem trouwens altijd met het meest uitgebreide schijfje aanstaan...die vindt hij het mooist!
Ik denk dat wij die ook hebben, is van fisher price. Gister van Sinterklaas gekregen. Echt een super leuk ding.
wij hebben de alecto projector gekregen van oma. Tim reageert er erg leuk op! het staat op zijn commode en hij vindt de projector zelf ook erg interessant. gaat er zowat voor op zijn zij liggen om er naar te kunnen kijken hahaha.