wie zou even willen kijken naar mijn kaartje?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door pien83, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    halllo,

wie zou even willen kijken naar mijn kaartje, wanneer kan ik nou mijn ei verwachten, moet dan eerst de temp omhoog of juist naar beneden? :S

xx

2. hoihoi
    je temp is vandaag vrij laag dus denk dat je hem vandaag hebt je ei, maar dat zie je pas als je temp de komende dagen omhoog gaat! dan zal ff vanzelf je kruis geven! maar omdat dat nooit zeker is zou ik wel door blijven klussen :D

suc6
    liefs marieke

3. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hai hai, dankjewel!
    dus vanaf morgen zou mijn temp weer hoger moeten zijn?
    dan heb ik hem gehad? en bedoel je dan de normale temperatuur? 36.6 in mijn geval of echt hoger?
    xx

4. hij kan in stappen omhoog gaan, dus morgen 2 tiende omhoog en overmorgen weer met 1 tiende omhoog...als dit t geval is krijg je pas na een paar dagen je kruis te zien.. t kan ook zijn dat je morgen ineens 3 of 4 tiende omhoog gaat met je temp. in dat geval zal FF vaak je kruis meteen geven...
    als je gewone temp 36.6 is dan moet ie daar wel bovenuit komen wil je zwanger zijn... maar dat weet je pas over een week of anderhalf ofzo..
    als je temp op t einde van je cyclus weer naar die 36.6 terug zakt.. weet je bijna haast wel zeker dat je niet zwanger bent en ongesteld gaat worden..
    zal voor je blazen dat hij flink omhoog gaat en daar blijft! :D

liefs marieke

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je temp moet laag zijn als je ovuleert. De volgende dag is je temperatuur dan hoger. Als hij 3 dagen hoog blijft, geeft FF je ovulatie aan met een rood kruis. Als je pas gaat "klussen" als je temp hoog is, ben je te laat. Je moet dus nu wel aan "klussen" hoor! Je kunt het beste gaan klussen vanaf het moment dat je watery of eggwhite afscheiding hebt en dit volhouden totdat je zeker weet dat je geovuleerd hebt (om de dag is OK).

6. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    heheh, ja ik weet het, maar het was de situatie, ik heb vandaag niet kunnen tempen omdat ik moest werken vannacht tot vanmorgen. maar ik heb nu wel ietsje bloed.. dusja... xx
    misschien volgende maand beter.. het is wel nu steeds ovulatiebloeding, vorige maand ook al...

xx

7. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    nou, ik weet het nu echt niet meer!
    wie weet het?!

ik heb afgelopen dinsdagochtend wel iets bloed gehad, echt weinig!

is toen mijn eitje geweest?

xx

Deel Deze Pagina