(Stief)dochter komt terug met blauwe ogen

Discussie in 'De lounge' gestart door silkeoudeg, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whooo.. misschien off-topic, maar hoe gaat het met die andere kinderen?? Want die hebben zo te lezen helaas niet zo'n goede vader als jouw vriend.

2. silkeoudeg

10 dec 2011
    49
    0
    0
    Zelfstandig medewerker bediening en net afgestudee
    Almelo
    Ik weet van het oudste kind dat hij de vaderrol in huis vervult, zwaar ondergewicht heeft, veel stinkt, weinig op school is, achterstand op school heeft en een loyaliteitsconflict heeft.
    Het derde kind (2,5 jaar) is nog steeds aan de borst, overgewicht, te kleine (vieze) kleren en kan nog geen woordjes (ook geen mama)
    de jongste heb ik geen idee..

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    pfff wat lijkt me dit moeilijk zeg voor jullie. Goed dat je foto's hebt gemaakt. Hoop met heel mijn hart dat dit niet door haar moeder komt. Arm meiske, en dan haar moeder ook nog in bescherming nemen.

Veel sterkte

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat een verhaal zeg.:(

Maar nog terug komend op die blauwe ogen.
    Ik heb jaren geleden een keer een flinke klap boven mijn rechteroog gehad.
    Op zich viel de kneuzing qua kleur wel mee. Des te opvallender was de blauwe plek die ik daarna rondom mijn oog kreeg. Helemaal donkerpaars.:$
    Zelfs bij mijn linkeroog kwam een blauwpaarsige gloed, terwijl de oorspronkelijke kneuzing toch echt rechts begonnen was. Ik heb toen nog zo´n 2 weken als een toverbal rondgelopen, eerst blauw, paarszwart, lichtpaars met rood daarna groen tot gelig. Echt geen gezicht en had geen idee dat het zo kon zakken en zolang zou kunnen duren.

Los van het hele verhaal, wou ik dit toch even delen.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Oh my god! Dat dat nog bij dat mens mag wonen. Heel triest hoor dat ze zo'n laag iq etc. heeft maar als ik aan die arme kindjes denkt breekt mijn hart in 1000 stukjes.
    Als ik dan naar mijn eigen kinderen kijkt, die wil je toch alleen maar het beste van het beste geven en zorgen dat ze gelukkig zijn? Ik vind het echt heel zielig, arme kinderen :(

6. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Het is inderdaad mogelijk dat de blauwe plek zakt.Dit heeft mijn dochtertje ook eens gehad toen ze uit haar bed was gevallen.
    Eerst een buil op haar voorhoofd en een paar dagen later een blauw oog terwijl de buil op haar voorhoofd zo goed als weg was.
    Dus wees voorzichtig met beschuldigen want het is dus echt mogelijk.

7. Helemaal met je eens, echt een vreselijk verhaal. Ik heb verder geen antwoord op de vraag van de TS, maar heb echt medelijden met de kindjes. En snap dan ook niet dat de kinderen niet uit huis worden geplaatst.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Voor een volgende keer misschien, bij verdenking van mishandeling kunnen artsen met een soort kleurkaart vergelijken wanneer een plek moet zijn ontstaan en of dit klopt met het verhaal van de ouders. Ik weet alleen niet of dit ook overal gebeurt.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je hebt al de nodige adviezen gehad, dus ik kan er weinig aan toe voegen (behalve misschien een arts bellen en het verhaal daar neer leggen. Die moeten ook een melding/aantekening maken en dossier vorming lijkt me wel wenselijk)

Maar ik wilde jullie even veel sterkte en wijsheid toewensen. Je hart moet toch bloeden als je al die kindjes in zo'n vreselijke situatie ziet.
    Als ik jou verhaal lees dan hoop ik voor die kindjes dat ze snel een veilig plekje mogen krijgen..

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    Ik kan er niets extra meer aan toevoegen, sluit me er helemaal bij aan. Je hart bloedt als je zulke verhalen hoort! Wat wens je toch elk kind een veilig en goed plekje toe om op te groeien in liefde!

11. Ik kon gisteren niet slapen, moest aan die arme kindjes denken. Ik snap niet hoe het mogelijk is dat Ze bij haar mogen blijven! :(

12. silkeoudeg

10 dec 2011
    49
    0
    0
    Zelfstandig medewerker bediening en net afgestudee
    Almelo
    Vandaag komt de gezinsvoogd om half 4, we hebben aangegeven dat we zo niet verder kunnen en dat er nu echt wat moet gebeuren....

13. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik vind het een beetje raar dat je in een lijstje met slechte omstandigheden over het kindje van 2,5 jaar ook er tussen schrijft dat het nog borstvoeding krijgt.
    Ik vind dat niet zo thuishoren in dat lijstje. Ik zeg eerlijk het is niet mijn ding op die leeftijd, maar slecht vind ik het absoluut niet.

Verder vind ik het een heel triest verhaal.

14. Milujem

Milujem Niet meer actief

Sluit me hierbij aan :)

15. Keeley

Keeley Niet meer actief

Hoe gaat het nu??

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    spannend meis... hoe is ze teruggekomen dan op nieuwjaarsdag?

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    krijgt die van 2,5 alleen maar borstvoeding?

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jeetje wat een nare situatie zeg!! een iq van 72 is wel heeeel erg laag, heeft zij geen begeleiding?
    Ik werk in de gehandicaptenzorg en hadden een moeder met een kindje, die had ook een heel laag iq en die woonde begeleid.

Ik zou iig altijd foto's maken van alle blauwe plekken, en goed opschrijven wanneer het is geweest, dat allemaal dan doorgeven aan de voogd.
    Hebben wij ook een keer moeten doen met een kindje die steeds thuis kwam met blsuwe plekken...

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn schoonzusje haar kindjes zijn toen weggehaald en haar hebben ze gedwongen een spiraaltje ingebracht
    Een persoon met een laag iq en erg onverantwoordelijk bezig is die kun je als familie dwingen

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    je kan niet als familie iemand dwingen om geen kinderen te krijgen ....
    kinderen krijg is een recht en dat recht kan alleen van je afgenomen worden door een rechter en dan is het nog heel moeilijk .......
    terwijl ik soms wel is denk het zou beter zijn als iemand geen kinderen meer krijgt !
    zou mooie zijn als mijn familie zou kunnen beslissen dat ik geen kinderen mag krijgen.....

ontopic .... hoe is het nu met de kleine meid ?

Deel Deze Pagina