ik heb zaterdag (eergister) zelf lasagne gemaakt zou ik dit vanavond nog kunnen eten....? er is echt maar een klein stukje uit en het ruikt nog goed??
ja gewoon afgedelt in de koelkast.. ik gooi eigenlijk normaal alles meteen weg... maar het ruikt nog wel goed dus....
Alleen als het goed is afgedekt zou ik het de dag erna nog opeten, daarna merk je ook dat het qua structuur e.d. minder lekker word haha. Maar na 1 nachtje afgedekt doorgebracht te hebben in de koelkast kan het nog prima gegeten worden hoor!
Ja hoor, als je het gisteren niet uren buiten de koelkast bewaard hebt, en goed afgedekt hebt, kan het prima. Mijn moeder zegt altijd dat lasagna beter smaakt op de tweede dag
Tja, volgens haar trekken de kruiden dan beter in de lasagna en wordt de smaak intenser en dus lekkerder. Ik proef zelf niet zoveel verschil. Oh trouwens, ik ging er wel van uit dat er tomatensaus in de lasagna van de TS zit. Als er spinazie in zit zou ik het niet zo snel een dag bewaren... maar misschien is dat mijn gekkigheid
bedankt voor de reactie dames heb het gister na 3 hapen weg gegooid kan er niet van genieten met het idee in me hoofd dat het misschien niet meer goed is en dan smaakt het me al niet meer lekker...