Wat ga je doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ik weet niet of dit topic al bestaat, ik heb even snel gezocht maar niks gevonden...als het al bestaat dan hoor ik het wel!

De titel zegt het al: wat ga je vandaag doen of heb je gedaan? :D

Ik had vandaag een lekker dagje vrij en heb eigenlijk helemaal niks gedaan :oops: Ach, een luierdagje mag ook wel eens toch?! :p

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb vandaag ook niks gedaan! Lekker op de bank zitten internetten.
    Ga morgen wel weer schoonmaken haha.;)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Vandaag werk ik tot 5 uur dan ga ik naar me ouders (doe ik altijd op donderdag want dan mag manlief voetballen) dan eten we altijd iets lekkers (meestal een prakkie)

En vanavond komt daar ook de kapper dus word wel gezellie

4. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Dus je bent stiekem op je werk aan het internetten :p Foei hahaha....

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier ook een vrije dag en ook ik ben te lui om wat te doen soms is dat best een keer lekker

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik ben altijd op dinsdag en donderdag vrij en probeer dan altijd zoveel mogelijk in het huishouden te doen. Vandaag niet zo veel. Heb stof gezogen, boodschapjes gehaald en de slaapkamer helemaal van onder tot boven gepoetst. Zo nog even de vaatwasser inruimen, koken en Luc in bad doen.

7. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ja, ik moet nog wel even snel voordat mijn vriend thuiskomt nog wat dingetjes opruimen...dan lijkt het misschien niet alsof ik veel gedaan heb :) Vanavond boodschappen doen!

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik ga uit rusten ben nu alweer wakker door weer een hoestbui
    zoals elke nacht :(

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ga vanmiddag alvast mijn verjaardag vieren in een teppan yaki restaurant,met mijn man,dochter en ouders. \:D/

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

alvast gefeliciteerd Chillin!!

ik vertrek over 5 min. naar me werk.. en dan werken tot 1 uur.. daarna even met me mannetje lunchen.. stad nog in.. en lekker uitrusten want dan is het WEEKEND!!!!! :D :D

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Zometeen ga ik werken, vanavond snel boodschappen doen. En dan rond 8 uur heb ik afgesproken met 10 vriendinnen en hebben we meidenavond. We doen dit 1x in de maand met alle meiden. Beetje wijnen, film kijken, buzzen op de PS3 en kletsen.

Morgen naar mijn moeder voor moederdag en zondag naar mijn schoonmoeder.

Weekend is alweer volgepland dus.

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga vanmiddag m'n nieuwe fiets ophalen! Na bijna een jaar zonder gezeten te hebben (we hebben ook geen auto) ben ik blij dat ik niet alles meer lopend hoef te doen!

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Als het weer zo blijft zoals nu dan fiets ik ff lekker naar het strand om een rose'tje te pakken, en dan kan die kleine uk in zijn mega grote zandbak spelen :)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, nou ik zit gewoon op mijn werk (jaja, FOEI, ik weet t --> internetten in de baas z'n tijd [-X ). Ik moet werken tot 16.00 uur en vanavond naar vrienden. Nog even de laatste dingen voor hun bruiloft van volgende week vrijdag doorspreken.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik moet nog tot 12u werken, dan moederdagcadeau van m'n moeder oppikken (is via internet besteld en vandaag in de winkel). Daarna wat poetsen thuis want het ziet niet uit... En vanavond nog even naar de fitness en wat was draaien.

Nogal druk precies... :D

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Beetje schoonmaken, boodschappen doen, naar de Prenatal, naar mijn schoonmoeder en dan pannekoeken eten vanavond. :D

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga nu de kleine uit bed halen, eten geven en dan wat wandelen. :D
    Als de kleine vanmiddag op bed ligt wat huishoudelijke dingetjes doen en effe relaxen.
    Dan de kleine weer eten geven, naar m'n moeder brengen en dan uit eten. :D
    Voor m'n zusje die volgende week trouwt, soort 'rehearsal diner' ;)

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga zometeen lekker douchen, daarna nog een wasje en strijkje en daarna tassen inpakken. Zodra manlief uit zijn werk is gaan we lekker een weekend weg.
    Zoontje zit vandaag op kdv, dus ik heb het rijk alleen....

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ochtend werken, daarna naar de fysio, dan thuis eten en benedenverdieping huisje poetsen, boven is al gedaan gelukkig. Dan naar mijn bijrijdpaard, voeren, rijden en de stal doen. Daarna boodschappen doen, dan shoarma eten met mijn mannetje en daarna lekker luieren in de bank.

20. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Zo even snel wat moederdagkadootjes shoppen en misschien nog wat anders... ligt eraan hoe lang mijn zoontje meewerkt ;)
    kadootje knutselen voor opa die jarig is van mijn zoontje...
    wat schoonmaken en opruimen
    boodschappen en lekker relaxen...

Deel Deze Pagina