Is er iemand hier die zijn stiefdochter/stiefzoon niet ziet? En hiervoor samen met de vader aan het vechten is? Ik kan mijn ei niet kwijt. En wellicht is hier iemand die er ook over wil praten. Ik zie graag je pb tegemoet.
Wij hebben mijn mans kinderen een paar maanden niet gezien omdat zijn ex weigerde ze mee te geven. Wij zijn toen een rechtszaak gestart ( ook meteen om gezag en alimentatie te regelen) en de rechter verwierp al haar leugens (ze beweerde de kids weg te houden omdat hij ze zou mishandelen/verwaarlozen enz) wegens gebrek aan bewijs en kende gezag en omgang toe. Sindsdien komen zeg gewoon weer
Wat naar, maar fijn dat je ze inmiddels weer ziet. Wij hebben kindje van mijn vriend al 2 en een half jaar niet gezien.
Wat sneu voor je vriend! Wij zien stiefdochter wel, maar om het weekend en voorderest word ze niet mee gegeven, en word ik zwart gemaakt door haar moeder.
Dit dus, bij mijn zus en haar vriend. De rechtzaak was door haar (de ex) gestart, uiteindelijk prikte de rechter feilloos door haar leugens heen Ze heeft zelfs haar kinderen een brief laten schrijven waarin ze zeiden dat papa niet lief voor ze was/hen verwaarloosde. Echt psychische mishandeling wat mij betreft. Sindsdien zien mijn zus en vriend zijn kinderen weer . Niet onder "dwang" of op afspraak overigens, ze mogen komen wanneer ze willen (het zijn wat oudere kindjes), en ze komen erg vaak Was een angstige tijd toen, hij was bang dat hij zijn kinderen nooit weer zou zien