Stiefzoontjes

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door Bambi93, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoezo is het niet echt hun zusje? Ze delen toch dezelfde vader en dus is het toch hun echte (half)zusje???
    Hier ook.een jaloerse ex die het niet leuk vond dat mijn man nooit met haar een huis wilde kopen/trouwen enz en met mij wel en toen ze hoorde dat we een dochter kregen (zij en mijn man hebben twee zoons) begon het gezeik hier pas echt. Alsof ik expres een dochter heb "genomen" om haar te dwarsen ofzo...Voor zover ik het weet heb je het geslacht van je kindje niet bepaald voor het uitkiezen. Anyway, laat haar kletsen en bevestig gewoon dat dit kindje gewoon hun zusje is met dezelfde papa, alleen een andere mama...

2. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik vind het geen strenge regels.
    5 hapjes als avond eten vind ik zelfs te weinig.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Wij noemen haar de (h)ex ;)
    Mijn 2 stiefkinderen mogen het absoluut niet L hebben bij hun moeder en ook mijn naam mag daar niet vallen.

En als hier de oudste roept aaaah L wat ben je toch een lief klein broertje, dan roept de jongste NEE STIEFBROERTJE zegt mama broertje mag duidelijk niet gezegd worden..

Ach zoals ik al zei ze worden vanzelf 18.
    Maar na bijna 4 jaar rechtzaak in en rechtzaak uit. Was ik er wel klaar mee. Mijn man en ik hebben ook afgesproken dat het nu "klaar" is.
    Als zij weer eens een rechtzaak aankondigt omdat wij niet bijvoorbeeld niet doen wat zij wil of omdat ze weer een of ander vreemd verzoek heeft en houden wij ons daar niet aan dan mogen wij de kinderen niet meer zien. Dan trekken wij ons terug. Geen rechtzaken meer. Het is dan afgelopen.

4. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Die naam krijgt ze hier ook en heeft ze ook verdient :D

Ik ben er ook gewoon klaar mee om in discussie te gaan. Als ze me per toeval al eens ziet dan spurt ze bijna weg omdat ze weet dat ik weet dat 99% van haar verhalen over mij verzonnen zijn. ;)

Waarheid komt altijd een keer boven. :)

Deel Deze Pagina