Ik ben nogal zo'n typje dat als er boeken hot zijn, dat ik die dan ook wil lezen. Zo heb ik ook deel 1 van stieg larsson liggen, maar ik kom er niet door.... Ben op blz 50. Is het echt de moeite waard en moet ik gewoon even doorworstelen?
ik hoorde van mijn vader dat je idd even door de eerste bladzijden heen moet en dat het dan zeer de moeite waard moet zijn.
Mijn schoonouders zijn boekenverslinders en deze boeken staan hoog bij ze aangeschreven, dus dat wil voor mij wel wat zeggen. Ik heb ze zelf nog niet gelezen. Toen ik in Lord of the Rings begon, kwam ik zelfs de eerste 200 paginas niet door, maar uiteindelijk wel de beste boeken die ik ooit gelezen heb.
ja vond ik zelf ook! eerste blz wilde ik echt niet meer verder lezen... maar mn man zei , als je dan doorleest dan is het echt de moeite waard om verder te lezen!
ik heb ze alle drie in een paar dagen uitgelezen ze zijn zo pakkend...je moet idd de eerste blz door. 2e deel leest makkelijker 3e deel vond ik iets minder boeiend. Hier staan ze ook hoog aangeschreven
Ik houd echt van lezen, toen ik begon met lezen vond ik het moeilijk om te blijven lezen... Het was ontzettend droog het begin en ik ben dan ook afgehaakt... En meestal zet ik door, maar hier was geen doorkomen aan...
ik vond het een beetje tegenvallen, voor mijn gevoel had hij de 3 boeken wel in 1 kunnen doen... Vond het begin ook redelijk saai om doorheen te komen. Mja ik lees heel veel boeken en vind wel meer boeken op elkaar lijken. Scheelt wel trouwens dat het eerste boek maar 10 euro kost, dus probeer het gewoon
Ik ben nu op pagina 78 en nu begin ik er makkelijker door te komen, vind het begin ook gortdroog, maar denk dat t de moeite waard is!
nou dan worstel ik nog wel even door... Mn moeder zei al dat het op de helft spannend wordt, maar het is zo'n dik boek...