Vlak na de bevalling weer proberen..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tranquila, Oct 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

Feb 23, 2015
    744
    443
    63
    Female
    Afgelopen juli ben ik bevallen van onze eerste, kort daarna begon het bij ons beide al te kriebelen voor een tweede. Misschien kijken we er makkelijk tegen aan door een makkelijke zwangerschap en een bevalling die ik al was vergeten toen onze kleine lekker warm op mijn huid werd gelegd. Ik krijg weer kriebels als ik er aan denk haha..

Zijn er meer die deze stap nemen of er over nadenken?
    Ik ben ook op zoek naar ervaringen.

Deze maand proberen we het gewoon, vanaf volgende maand wil ik of temperaturen (volledig onbekend mee) of ovulatietesten.

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Nou ik zou best een tweede willen alleen nu even nog niet haha want heb PE gehad en manlief wil eerst deze kleine op zien groeien... dan misschien weer eens kijken je bent tenslotte met zijn tweetjes :)
    Maar leuk en spannend weer hé?

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Hier zwanger geworden 6 maanden na de bevalling. Ik merk dat het vooral wat zwaarder is allemaal. Vooral de moeheid in het begin en het niet echt rust kunnen pakken met een kleine baby nog vond ik erg zwaar. Mn lichaam heeft het ook meer te verduren in de zin dat alle klachten wat eerder beginnen (pijntjes, bekken etc). Verder ben ik heel benieuwd hoe het straks gaat, ze schelen dan 13 maanden. Succes!

Share This Page