Stiekem je kindje zijn/haar speelgoed heel leuk vinden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hahaha, moest hier even om lachen. Ik zie het al helemaal voor me. Zou wel een actie zijn van mij!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat hier ook een groot succes is, zowel bij zoonlief als bij zijn ouders, is het filmpje van Snappie de Krokodil op youtube. Ooit een keer op dit forum gelezen toen een andere moeder schreef dat haar dochtertje dat zo'n leuk filmpje vond, en inderdaad...mijn zoontje gaat ook compleet uit zijn dak als hij het ziet. Ik kan 'm inmiddels ook woordelijk meezingen...het is een erg aanstekelijk liedje :D

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Haha leuk topic! Mijn man en ik zijn gek op playmobiel en kopen het nu al af en toe! En ons kindje mag er pas mee spelen als hij 4 is, erg zijn wij haha.

Mijn zoontje reageert erg leuk op het liedje van dikkertje dap op youtube! Hij kan niet breder lachen, zo leuk om te zien!

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik ben helemaal fan van Woezel en Pip. Mijn arme zoontje wordt door mij bedolven onder allerlei goed van deze hondjes. Ik hoop dat hij het me later niet kwalijk neemt als hij zichzelf op film terug ziet met zijn woezel slofjes aan, woezel en pip-doekje met ring in zijn linkerhandje, en woezel knuffel in zijn rechterhandje en op de achtergrond de CD aan en mama die alle liedjes mee aan het zingen is.

K3, ook zoiets...

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och ik moet echt uitkijken dat ik geen speelgoed ga kopen omdat ik dat juist zo leuk vind.
    Ben mezelf helemaal aan het verlekkeren op die tafels met kralen, die je vaak in een wachtkamer ziet.
    Maar ze zijn zo duur och, als je een beetje een leuk tafeltje wilt.
    Ik houd me tot nu toe nog in haha

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha mijn zoontje kan mij dan ook zo aan zien van "die deugd niet helemaal" ;)

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik ook duplo, als we samen bouwen kan ik het stiekem niet uitstaan dat hij dan de hele tijd mijn bouwwerk zit te verpesten.. En zijn houten treintje dat vind ik helemaal geweldig, moet me 's avonds inhouden om geen mooie baan te gaan leggen. (en ik ben niet de enige ik heb al regelmatig 's avonds met vriendinnen met de trein gespeeld..)

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    We hebben hier voor sinterklaas een dierentuin van duplo gekocht.Mijn man kan niet wachten tot zaterdag.Hij zei gisteren.Zullen we hem van te voren in elkaar zetten dan kan hij er meteen mee spelen als hij hem krijgt!ja ja

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    - kleuren of tekenen vind ik erg leuk!
    - bellen blazen! :)

en volgens mij vind ik K3 nog leuker dan haar. :D

10. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik kan bijna niet wachten tot zoonlief 4 is.....ben helemaal gek van playmobiel :D:D

11. creed

creed Lid

30 sep 2009
    12
    0
    0
    België
    haha leuk topic

laatst waren mijn man, zoontje en ik op restaurant met nog 3 andere koppels en een vriend van me heeft heel de tijd met een speeltje van Menno in zijn handen gezeten

we hebben zelfs al lachend gezegd dat we weten wat we moeten kopen voor zijn kerst :)

Menno is nog maar 6 maand, dus echt spelen doet hij nog niet ... maar ik vind het leuk om met hem in bad te gaan en zo'n badleesboekje mee te nemen !

12. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ze heeft met de sinterklaasviering van mijn vriend op het werk Duplo gekregen.Ons dochtertje smijt er nu alleen nog maar mee, maar deze mama bouwt een heel dorp.Geweldig!!

Ik vind het zelfs jammer als ze mijn huisjes helemaal gaat omgooien..haha!

En ze heeft zo'n winnie the pooh tol van vtech die ik helemaal geweldig vind..
    Ik voel me ook weer helemaal kind als ik in de speelgoedwinkel ben en wil dan aan al het speelgoed en knopjes zitten..ik ben erg..

13. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hahaha, geweldig topic dit. Mijn mannetje is nog niet zo oud maar mama en papa zien zich al vermaken met zoonlief en zijn lego;)
    Ook hoop ik dat hij K3 leuk gaat vinden, wil graag naar een concert toe:)
    En op tv kijk ik graag naar het hotelleven van Zack en Cody, eigenlijk wil ik de serie wel op DVD hebben:D

Maar nu vermaken we ons ook al door lekker gek te doen tegen de kleine man, weet niet wie meer lol heeft. Ik sta soms met tranen in de ogen te lachen om het gelach van mijn kleine man:D:D:D

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik ga binnenkort mijn fabuland van zolder halen, geweldig! mijn dochter heeft niet echt een speelgoedje wat ik nu helemaal geweldig vind, maar kan niet wachten op play doh, zandschilderen, verven of straks samen koekjes bakken.
    wat ze nu voornamelijk leuk vind is samen dansen, en dan wil mama nog wel eens los gaan ja..

Deel Deze Pagina