Stiekem nog steeds een kinderwens, herkenbaar?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Boommm, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Als ik dan een reactie lees als die van Youtan, denk ik wat zeur ik.. Ik heb 3 geweldige kinderen en hier lees je weer een verhaal van een moeder die een kindje heeft verloren en ook nog eens ontzettend veel moeite voor moet doen om überhaupt kindjes te krijgen.. Niet dat die kinderen waardevoller zijn dan makkelijk "verkregen" kindjes maar ik vind het wel zuur..

Ik sprak hier met een vriendin over en wij zeiden "zolang we eierstokken hebben die eitjes produceren en hormonen die "de baas" zijn over ons, blijven we stiekem altijd verlangen naar een baby in ons hart.. Niet in ons hoofd gelukkig!

Voor nu "I count my blessings" en is 3 genoeg:)

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Je haalt me de woorden uit de mond.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja hier ook.
    Bij man ook merk ik, maar het kan gewoon echt niet :(
    Nu houden we ons voor dat we over een paar jaar verder kijken, maar eigenlijk is het wel gewoon definitief dat we klaar zijn.

Ik denk dat dat gevoel altijd zal blijven bij ons.
    We zullen altijd een kind missen, ons kleine meisje.
    Hoeveel kinderen we ook zullen krijgen.

Het is hier dus heel dubbel.
    Man had ook al een verwijzing om zich te laten helpen.

4. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.633
    2.409
    113
    hoi boommm,
    ik heb alleen je openings post gelezen; misschien wil jij gewoon vier kindjes?? ;):)
    ik zou het gevoel een tijdje laten liggen en kijken hoe je er over een paar maanden over denkt. dan kun je altijd nog met je vriend het erover hebben
    succes!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

De spiraal bevalt goed! Ik heb een koper spiraal omdat ik allergisch ben voor de hormonen die in anticonceptie zitten. Het plaatsten deed wel ontzettend pijn.. 2x verkeerd gezet en uiteindelijk in het ziekenhuis was die wel in een keer goed. Het heeft mij wel mijn volledige eigen risico gekost en mijn menstruaties zijn zwaarder en langer... Vandaar dat ik dus ook de optie heb van als die eruit gaat dan wil ik of nog een kindje of mijn man laat zich steriliseren.. Ik weet niet of ik nog een keer zon spiraal plaatsen aandurf 😅

6. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Hier had ik ook nog steeds een kinderwens na 4 kindjes.
    Nu in blijde verwachting van nummer 5.
    Maar ik ben ergends heel bang dat dat gekriebel nooit over gaat.
    En een heel elftal wil ik tog ook weer niet ;)

Deel Deze Pagina