ja jij ook een fijn weekend.. veel plezier met schaatsen,.. ik doe nu dat soort dingen maar niet.. veelste bang dat ik hard val en het gaat mis.. Ik ga zo naar de beurs in Amsterdam om de nieuwe baby collectie te bekijken..
ohh das ook leuk toch!zolang ik niet weet of ik zwanger ben ga ik gewoon schaatsen. weet helemaal niet hoelang het nog gaat duren,dan zou ik dingen moeten laten voor het egval dat,dat doe ik dus niet. maar in jouw geval zou ik ook niet gaan schaatsen hoor! liefs
@ Snippie ; Spannend! Nare dromen zijn altijd rot. Zo rot, dat je er soms in gaat geloven. Maar zolang je nog niet ongesteld bent, is er nog een kans.. Ik zou ook wachten met testen, ivm negatieve uitslag door het tevroeg testen. Succes! Enn hopen op een positieve test donderdag. @Ikbenhetmaar; Gefeliciteerd meid! Had je veel symptomen? toen je testte? En op je nod getest ofniet? Geniet ervan! @Booboo; Spannenddddd! Nog 1dag en dan testen. Ben je zenuwachtig? Goed gevoel? ofniet? Succes meid! Groetjes, Manon
@ manonn, Nee ik heb eigenlijk geen klachten, alleen ontzettend moe.. jullie allemaal succes met testen en hopelijk zie ik jullie dan terug bij de september mama's 2009!
Hoi! Het is moeilijk om geduldig te zijn, ik kan pas over 8 dagen testen, voor m'n gevoel duurt het zo lang! Gelukkig moet ik de hele week werken en heb ik het best wel druk, anders zou ik er de hele dag aan denken. Heel veel succes met testen donderdag! Hoop voor je dat de test positief is. Liefs, Huismus