wat nu doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeForLuck, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo iedereen,

ik zit al een 2 weken met jullie mee te lezen, en dacht nu eindelijk maar een keertje aan melden....

nu zit ik met hem probleem dat ik wel allemaal klachten heb maar als ik test negatief is...

tijdens mijn eisprong zijn mijn vriend en ik druk bezig geweest met klussen, na de innesteling heel veel pijn onder in de rug gehad alsof er iemand aan mijn spieren aan het trekken was, vervolgens extreem erge buikpijn. ben daar voor afgelopen vrijdag naar de dokter geweest, die kon niks geks vinden en vroeg aan mij hoe het zat met de menstuatie, ik had zelf de dokter niks verteld over het proberen om zwanger te worden.

nu moest ik gisteren ongesteld worden en ben het niet geworden, maar heb vandaag getest en die was negatief???

kan iemand mij helpen? mischien te vroeg getest?? innesteling was als het goed is 3 november??

sorry voor het lange verhaal alvast bedankt voor het lezen...

2. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Vervelend joh, is de pijn al minder?
    Ben je gestopt met anticonceptie of gebruikte je geen pil oid?
    Je kunt de klachten ook hebben door ontpillen en dan heb je niet direct een gemiddelde cyclus...

3. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de pijn zakt al wel weer een beetje

ik ben in augustus gestopt met de pil en ben daar 2 keer ongesteld geworden met een cyclus van 28 dagen en had de vorige keren bij de ongesteldheid geen klachten....

word zo gek van me eigen lichaamm, allerlei klachten pijnlijke tepels en borsten pijn in de buik en rug....

sorry voor me gezeur

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hoe weet je zeker wanneer je eisprong is geweest, heb je ovutestjes gebruikt of je temp bijgehouden?

Zou kunnen dat je een later ei hebt gehad, zou kunnen dat je LF langer is, zou kunnen dat je gewoon een menstruatie overslaat. Dat je tot nu toe keurig iedere keer een cyclus van 28 dagen hebt gehad, hoeft niks te zeggen over de volgende ronde.

Deel Deze Pagina