Stiekem zwanger worden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Merryl, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel eerlijk? Ik heb er heel serieus over nagedacht. Ik was alleen veel te bang dat ik hem zou kwijtraken, maar de obsessie werd steeds groter.. Ik heb toen ook tegen hem gezegd dat ik zulke gedachtes had, toen hebben we daar een heel lang gesprek over gehad. Ik ben met de pil gestopt en we gebruiken nu gewoon een condoom, mijn obsessie is gelukkig wel afgenomen, maar vind het nog steeds erg moeilijk om het nog 18 maanden te moeten uitstellen. :') Maar liever wachten dan hem kwijt.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat goed van je dat je het bespreekbaar hebt gemaakt!
    heel knap ook!

Sterkte met wachten...
    kan me indenken dat het zo ontzettend moeilijk is!

3. Aviya

Aviya Niet meer actief

Wat ik nog niet gelezen heb, dat is dus bij een kennis gebeurd, vriend lief wilde heel graag een kleine, vriendin dus nog lange na niet (universiteit net klaar, een goede baan eerst alles bevestigd hebben en dan als ze 32 33 was zouden ze er voor gaan)
    Dus heeft hij steeds een gaatje in het condoom geprikt, en ja na een half jaar was ze dus in ene zwanger (ze mocht geen pil en kon ook niet tegen spiraaltje, en presarium of zoiets waren ze mee bezig) zij denkt nog steeds dat dit door een keer het condoom verkeerd gebruikt te hebben terwijl HIJ wel beter weet.
    Ze zijn nu getrouwd en hebben 1 kleine zij heeft nog steeds haar werk en zou niet anders meer willen.

Maar bij mij knaagt dit nog steeds, omdat ik ze zowat elke week zie en het nog steeds als verraad zie dat hij het mij verteld heeft, maar zn nu eigen vrouw niet...

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow idd , dat is heftig! kun je dit niet bespreekbaar maken met hem? Dat je er mee zit?
    Ik zou het zeker niet vertellen aan zijn vrouw!! Zij is nu gelukkig zoals ik het lees.... en zou me daar zeker niet in mengen. Maar kan me voorstellen dat dit erg knaagt.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nee, ik kan me er niets bij voorstellen. Je neemt je partner op deze manier wel gruwelijk in de zeik........ik zou zoiets nooit doen. Gelukkig was het hier ook niet nodig, we stonden allebei achter onze kinderwens:D Mijn man wilde eerst geen 3e maar ik heb het altijd bespreekbaar gehouden waardoor hij op een bepaald moment toch voor de bijl ging:D

Maar zoiets stiekems doen en in je 1tje beslissen??? Nee, ik vind niet dat je dat kan maken tegen over je partner.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik zou zoiets ook echt nooit doen! je moet die beslissing met 2en maken vind ik. je zet gewoon je relatie op het spel vind ik en het kind is er dan de dupe van...
    ik was zelf al 2 jaar eerder toe aan een 2de kindje dan mijn vriend en ik maakte er ook geen geheim van dat ik wel graag wilde. heb toen van sommige mensen echt de vraag/tip gekregen van: dan gooi je de pil toch stiekem weg? jaaa daaag! echt niet! af en toe begon ik dan weleens over kinderen en ineens op een dag zei tie: ok we gaan ervoor! nou ik was toen zoooo blij hahaha. ook nu was ik er weer eerder aan toe dan hem, maar gelukkig duurde het nu geen 2 jaar voordat hij eraan toe was haha, nu alleen nog zwanger raken;)

7. Aviya

Aviya Niet meer actief

Nee ze is er nu gelukkig mee, inderdaad, maar hij wil het niet vertellen om het "perfecte" plaatje van "zo had het moeten wezen" niet te doorbreken.

Praten heb ik geprobeerd, maar het blijft knagen (ik houd wel mn mond, want voor de rest is hij geheel toegewijd aan zijn vrouw en kind en dat is tegenwoordig ook heel veel waard, en dit zo te verpesten door er over door te zeuren, nee laat dan maar)

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dus eigenlijk keur je het gewoon goed als een vrouw zo zelf aan de gang gaat en moet de man maar gewoon blijven terwijl hij er zo ingenaaid is? Tja zo werkt dat niet. Iets met je vrouw/ vriendin vertrouwen enzo;)

9. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Ik keur het alleen goed als de relatie goed is, dus ja! Ik richt me niet op de kant van naaien denk dat het we'll duidelijk is dat idiotic actie is en baby gebruik gaat maken ;)

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

je relatie zit pas niet goed als je dat soort dingen moet doen, dan is het zoiezo een kwestie van tijd als je zo je zin moet krijgen, er bestaat zoiets als communicatie en respect.

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb wel eens gedacht dat ik wel een "ongelukje" wilde. :D maar dan wel een ECHT ongelukje. nooit een scene gezet. ook zou ik t nooit zo benoemen. ik ken stellen die niks gebruiken en dan tegen andere melden dat t niet gepland was. dan denk ik ook tja.. had je wat moeten gebruiken anders weet je dat er een baby van kan komen. en dan vind ik de stempel niet gepland erg onjuist.

Gelukkig stond mijn man er altijd achter en zijn we heel bewust voor de kinderen gegaan.

Wat ik wel vind is dat er zooooooveel zijn waarbij een kind door de pil heen is gekomen dat ik daar ernstige twijfels bij heb. en dat het jammer is voor degene waarbij dat echt zo was. want die neppers verpesten t voor degene die echt die 1% zijn waarbij de pil niet voldeed.

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nee zonder dat hij het wdet zou ik niet sgoppen met de pil.
    Im heb wel bij de eerste en laatste wanger wording hem iets voor het blok gezet.
    Ik wilde bij de eerste graag een gezin starten en heb hem gezegd dat ik stopte met de pil en als hij nog geen kidz wilde hij een rubber moest gaan gebruiken.
    Ook nu heb ik hem gezegd dat het leeftijdsvers hil te vroot word voor mijn gevoel en hetzelfxe gedaan.
    Hij kon er zo over na denken en alles op een rijtne zetten en ik was vast pilhormoon vrij

13. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb het zelf nooit gedaan en zou dit ook nooit doen.
    Wel ken ik iemand die met opzet zwanger is geworden van een jongen en deze jongen wist dit niet. Nu wordt haar kind opgevoed door een andere jongen, want de biologische vader is niet meer in beeld.

14. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Ik wil al langere tijd kinderen maar vriend lief weet het niet zo goed. Er zijn al meerdere mensen die tegen me zeiden dat wordt je toch "per ongeluk zwanger" dit zou ik nooit doen we weten beiden hoe het is om niet met onze biologische vader oud te worden. zijn beide op jonge leeftijd weg gegaan.
    maar,
    3 maanden geleden ben ik gestopt met de pil ivm antibiotica we zouden na 2maanden bezig gaan voor een kindje, nou heeft mn vriend koudwater vrees en schreeuwde vorige week dat hij geen kinderen meer wilde ( een ruzie van bijna een week). We zouden er voorlopig niet meer over praten. Maar ik ben niet vanplan om weer aan de pil te gaan, dit hebben we alleen niet zo naar elkaar uitgesproken.
    gisteren zijn we begonnen met condoom maar dit vond hij toch maar niets en is maar voor de methode voor het zingen de kerk uit 2 x.

15. willow23

willow23 Niet meer actief

ik ken ook iemand die dit gedaan heeft haar man weet nog van niets hij wou eingelijk niet meer zij wou graag nog een derde omdat ze heel graag een meisje wou ze had al twee jongens maar haar grote wens was toch echt een meisje, het is ook nog een meisje geworden.
    ze was echt helemaal happy....

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik had zoiets nooit gedaan. Gelukkig was dat hier ook niet aan de orde, meneer wilde namelijk nog eerder kinderen als ik :D

Het lijkt me wel heel zwaar als je eigen kinderwens zo sterk is en dat je partner liever nog wilt wachten. Toch denk ik dat het altijd aan je blijft knagen als je zoiets doet.

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik ben in 2010 met de pil gestopt omdat ik er maar rare kwaaltjes van kreeg. Mijn vriend wist dit en toch deden we het onveilig en dachten beide dat ik toch niet zo snel zwanger raakte. Uiteindelijk was ik zwanger en kreeg ik met 8 weken een miskraam. En sindsdien had ik een hele grote kinderwens en had het er best moeilijk mee. Mijn vriend wilde er niet meteen voor gaan, dus moest ik wachten. Ik heb tegen hem gezegd dat hij mij maar niet aan de pil moest laten gaan want ik weet niet of ik hem dan wel zo regelmatig zou slikken. Het is misschien kinderachtig, en ik heb geen idee of ik het had gedaan maar omdat ik mezelf niet vertrouwde heb ik ervoor gezorgd dat mijn vriend de controle had over de voorbehoedsmiddelen.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vraag me serieus af of we het over dezelfde hebben...

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ken wel iemand die met de pil stopte, dit aan haar man vertelde en zei 'nu is het jouw beurt om zwangerschap te voorkomen als je geen kind wilt'.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ken er ook meerdere in mijn omgeving! Ik heb het nooit begrepen, vind het zo gemeen. Fijn dat de vader helemaal happy is, maar het kan ook andersom. Ik vind het echt niet kunnen (zacht gezegt). Zeker als je relatie zo pril is en diegene echt aangeeft het duidelijk niet te willen.

Deel Deze Pagina