Stiekem zwanger worden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Merryl, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Dit is hiet het geval.

2. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    De ex van mijn partner heeft dat ook zo gedaan.
    De relatie liep slecht (waren nog jong, begin 20 en woonden niet samen), zij dacht dat ze door zwanger te raken mijn partner bij zich kon houden.
    Mijn partner wilde toen geen kinderen.
    De relatie is uiteindelijk ook gewoon beeindigd.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jammet om te lezen dat er zoveel kindjes de dupe zijn van domme acties van hun moeder. Ze moeten opgroeien zonder hun eigen papa.

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @justdakota, ja erg is dat he... Mijn stiefzoontje zite papa ook alleen 1x in de 2 weekenden.
    En wat si zij er toen mee opgeschoten?! helemaal niks!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja dat vind ik heel er. Ze denken alleen maar aan zichzelf.

6. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    @onje en dirksmama,

Dit heb ik gedaan. Man wou geen kinderen ik wel. Maar ik moest wel de pil nemen en ik kon dit niet meer opbrengen, elke avond zat ik te wenen voor die stomme pil.
    Ik ben gestopt, maar heb hem duidelijk verteld dat HIJ geen kind wou en dat HIJ dan moest zorgen dat er geen kwam. Manlief wist dus wel waar hij stond(heeft toen een megadoos condooms gekocht trouwens)

7. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Een ex vriendin van mijn vriend heeft dat geprobeerd, gaatje geprikt in de condoom. Hij kwam erachter, relatie was snel over daarna. Het is haar wel gelukt met haar volgende vriend... Zulke vrouwen snap ik werkelijk niet.

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik ben er zo gekomen :D
    Papa was gelukkig ongelofelijk blij toen ik ter wereld kwam. Hij is nog altijd mijn superheld, hehe.

Een verre nicht van mij heeft hetzelfde gedaan, maar dan met een one night stand. Ze was klaar om het bam-traject in te gaan via donorzaad. Plots was ze onverwachts zwanger van een eenmalige bedbezoeker. Toeval???

het is gemeen tov de man. Ik keur het niet goed, maar ik wil het ergens ook begrijpen. Als je kinderwens zo groot is en je vindt geen partner om erin te delen...

9. Onje

Onje Niet meer actief

Ja hier ook hoor. HIJ wil er niet nog een maar IK wel! Dus HIJ mag er voor zorgen dat er geen kindje komt.
    Wel flink wat gesprekken over gevoerd hoor, en inmiddels zijn wij er ook uit dat er ooit nog een kindje komt. Nu is dat helaas door dat stomme woningnet en haar K*T regels nog niet mogelijk :(
    Mijn man zegt wel heel eerlijk, ik ben 43 heb een zwaar leven achter de rug (drank drugs verslaafd geweest) en 3 jaar geleden ernstig ziek geweest, dus ik kan het niet meer opbrengen om iedere nacht eruit te gaan om te voeden (niet dat hij dat bij de eerste deed maar ok hij is wel eerlijk ;)).
    Hij zal ontzettend veel van het kindje houden hoor als ik dat niet zou weten dan zou ik er absoluut niet aan beginnen.

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Nee dat is gemeen om die man daarvoor te gebruiken. Wacht dan even tot je het traject in kunt. Kindje zal papa nooit kennen en andersom lijkt het me vreselijk een kind te hebben terwijl je er niks van weet.

11. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

bij ons ook. Ik had meer dan genoeg van die migraine dus mocht hij condooms gaan regelen.Vrij snel daarna gelukkig toch die dingen weggegooid;)

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    .... dan is het idd best te begrijpen dat je heel egoïstisch bepaalt hoe het leven van die man voor de rest van zijn leven eruit gaat zien ... *sarcasme uit* ... en die vent er dan vervolgens voor wordt verketterd als hij niet "kiest" voor wat de mensheid wenselijk acht ...

Nee, in geen enkel geval kan ik het begrijpen ...

13. knap

knap Niet meer actief

50/50 in dit geval. Dan had hij maar een condoom moeten gebruiken bij een. Een keer bed gevalletje. Dat zijn dus mannen die er van uit gaan dat de vrouw dus haar maatregelen neemt.

Mijn mening. Het is niet ideaal om een kind zo te wereld te brengen. En zou mijn keuze niet zijn. Alleen kan ik niet in de keuze wereld van die vrouw kijken waarom ze het gedaan heeft. Klokje relatie redden( natuurlijk is dat dom gedacht) en andere redenen. We weten het niet. We kunnen deze vrouwen wel veroordelen. Maar wie weet als je zelf zo graag een kindje wilt je en je partner blijft volharding nee zeggen, Dat je impulsief je keuze.s daar in maakt.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Maar zij had ook eerlijk kunnen zijn tegen hem. Was voor haar anders uitgepakt natuurlijk. Ze hebben beide schuld maar zeker in haar voordeel.

Ook in een relatie zou ik het nooit doen. Dan kies je of een kinderloos bestaan of voor je partner.

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik las pas in een tijdschrift over een vrouw die graag zwanger wilde worden maar geen partner had. Zij wist precies wanneer haar vruchtbare dagen waren en op die dagen ging ze naar bed met een jongen die ze volgens mij niet eens zo goed kende, maar door haar wel werd goed gekeurd als "spermadonor" Op een gegeven moment raakte ze zwanger is ze bevallen van een gezond kind en stond die jongen bij haar voor de deur en vroeg of hij de vader was, want als dat zo was wilde hij zijn verantwoordelijkheden nemen. Zij heeft toen tegen hem gezegd dat hij niet de vader was...

Dit vind ik toch echt vreselijk achterbaks en zielig voor dat kind. Die jongen is bereid om zijn verantwoordelijkheden te nemen en nu weet hij gewoon niet dat er een kind van hem rondloopt :s

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat is wel heel erg slecht. Hem gebruiken voor zijn zaad en vervolgens zijn kind weghouden bij hem. Triets

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    =JustDakota;13465027]Ja dat vind ik heel er. Ze denken alleen maar aan zichzelf.

Nou dat is hier dus nog steeds zo hoor.... Denkt alleen maar aan zichzelf!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo zielig als ik dat lees..dat de vader gewoon zn verantwoordelijkheid wil nemen en zij gewoon zijn/haar papa afneemt. echt zielig.

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alle reacties gelezen maar in ieder geval zou ik dit ook nooit doen. Ik was er eerder klaar voor dan mijn vriend en heb dan ook gewoon moeten wachten. Na een tijd was ook hij er klaar voor en zijn we ervoor gegaan.. helaas lukte het toen niet...dus toen verdere stappen ondernomen. en nu in verwachting van 2 wondertjes.

Ik ken iemand ( vroegere vriendin ) die ook is gestopt zonder dat haar vriend het wist. Hij is er wel achter gekomen en hierdoor is het uit gegaan.. Die jongen wilde gewoon nog absoluut geen kinderen..

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou zoiets zelf nooit doen, maar mijn schoonzus (toen 40) kende mijn broer net 3 maanden toen ze zwanger raakte. Heeeeeeeeeeeeel per ongeluk Jaja, schoonzus was gyneacoloog ...... tuurlijk meid.

Maakt op zich niet uit natuurllijk en mijn broer is er achteraf ook wel blij mee, maar ik vind het niet bepaald netjes.

Deel Deze Pagina