stiekeme vieze dingen die je doet ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Bah zeg.... wat zijn er viezeriken.... snotjes eten?? ieuw! en op de grond gooien is ook al zo goor.... dan ga je er toch in staan? de rillingen lopen over mijn rug....

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

vroeger beet ik ook wel op men teennagels als ik uit de douche kwam zou het nu nog kunnen maar doe het niet

scheten laten ja natuurlijk en dan gaat het hier om de beurt horen wie het hardste kan , maar die van men man meuren enorm haha

en wat ik doe is nagels bijten in men mond en uitspuwen haha
    en ik kuis men bord uit met men vinger en dan likken aan de vinger mmmm :)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    goor jongen. Wie gaat er nou in ze navel poeren en ruiken, een laagje van je hoofd afhalen of eelt van je fokking tenen afbijten, gatverdamme zeg.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Whahahahahaha. De tranen rollen al over mijn wangen van het lachen, maar nu ga ik helemaal stuk. :D:D

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    - Puistjes uitknijpen, vooral die grote rijpe, heerlijk om te doen. :p
    Mijn man heeft nogal eens puistjes in zijn zij, dus mag ik ze uitknijpen. Volgens hem word ik er gewoon geil van hahaha. :D
    - Ik plas ook onder de douche. Het spoelt toch gewoon weg met het water?
    - Scheten laten tijdens het eten. :)
    Doe ik echt niet altijd expres, maar bij sommige dingen krijg ik meteen last van mijn darmen. (Gevoelige darmen, moet heel vaak en snel naar de wc.)

Verder ben ik best schoon volgens mij.
    Dat neuspulken doe ik eigenlijk al sinds de puberteit niet meer, en mijn handen was ik echt wel na het plassen!

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    BAHH! Dit is echt goor!

Geen handen wassen en onder de douche piesen vind ik echt mega smerig! Wat ik ook vies vind zijn mensen die hun handen na een toiletbezoek wassen in de keuken ipv in het toilet. Eerst heerlijk het huis door en dan waar je je eten bereid lekker je handen wassen.. Bluhhh. Heb m'n vent dit direct afgeleerd.

Maar goed ik ben niet heilig... Ik kijk op mijn toiletpapier na het vegen, en ruik ook aan m'n eigen poepies. Vind ze overigens vaak niet lekker ruiken hahaha

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ooojaaa dat doe ik ook, op mijn wc-papier kijken.
    En kijken hoeveel en wat ik gepoept heb. :)

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hihi

9. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Whahahahahahahahaha lig helemaal vlak van het lachen en mocht van mijn man eigenlijk niet verder lezen.

Neus pulleken dat doe ik ook wel eens maar ik gooi het weg.

Onder de douche plassen doe ik ook wel eens en gooi af en toe wat bleek door het putje, helpt prima.

In bed scheten laten dat doe ik zeker en dan lekker wapperen met de dekens nou je moet mijn man dan horen ik kom dan niet meer bij van het lachen totdat hij tegengas gaat geven dan maak ik dat ik de kamer uitkom want wat stinken die van hem zeg bahhhhhhhhhh.

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    aaah ik heb me kapot gelachen, maar ook vaak ''ieuwl'' geroepen!
    bah bah bah, boeren vind ik ZO vies.. meestal viezer dan een scheetje! Die zure lucht.. ehh kan er zo van kokhalzen als het geen overgeven word:$...
    je handen niet wassen na een toilet bezoek, GATVERDAMME! dat doe je toch wel?!.. ik begin hier echt te twijfelen of ik ooit nog mensen een hand geef:D... En hierboven werd gezegd dat het vies is om in de keuken je handen te wassen, sommige huizen hebben geen kraan op het toilet?
    Nou ja, ik pulk ook wel eens in mijn navel en laat er idd wel eens een vloepen.. en zeker onder de dekens.. HILARISCH! Ik stink meestal niet maar mijn vriend wel dus hij mag het niet:)...
    Plassen onder de douche tja.. doe het wel eens, maar vind het ZO vies als ik bijv bij mijn moeder thuis de badkamer op kom als mijn broertje net heeft gedouchet en dan pis ruik.. IIEEUWHHH:x Dus ik denk er in het vervolg we over na om eerst het toilet te bezoeken!

Tegengas hahaha! wat klinkt dat leuk...

11. Yelice

Yelice Niet meer actief

WHAHAHA lig plat hier! dat wapperen met de dekens is errug herkenbaar :p ik lig dan dubbel gevouwen van het lachen terwijl me man staat te kokhalzen :) hihi

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heb ik gister net voordat wij gingen eten en hij thuis kwam nog wat over gezegd. Opeens viel het me op dat hij na het toilet bezoek zijn handen in de keuken wast.. nou lekker idee ;) meteen wat van gezegd bah :$ rillingen liepen over mijn lijf. Maar hij vond het blijkbaar normaal.. en hij maar lachen :x smerig! :( *rillingen* Dus ik ben het mijn vriend vanaf nu ook aan het afleren :D

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan niet in.mijn navel peuteren. Buik is te plat en navel te hoog. Haal soms wel stof bij me vriend eruit xD maar dan lekker voor zijn neus houden. Boeren ook... Eh en zijkant van me vingers kapot bijten.

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik was altijd mijn handen in de keuken na toiletbezoek,want heb geen kraantje bij de wc!

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik drink altijd direct uit fles of pak. Heb geen zin om het in te schenken in een glas. Dat is het enige wat ik doe. Getver, ik haat snot, poep etc en zit er dus nooit aan brrrrrr. Sorry ik walg echt van mensen die hun snot opeten, doe je toch niet. Hoop dat het ook een grapje is van mensen hier die dat wel doen.

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Nee hoor doe het echt...vooral harde zijn lekker haha

en in me navel peuteren doe ik ook en soms stinkt het ook een beetje naar zweetvoeten ;)

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ojahh ik weet zeker dat de meiden die net als ik onder de douche plassen nog nooit een wrat op hun voeten heeft gehad ;)

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

ik ook niet hoor.....moest gewoon lachen om je "dat koekt aan jonguhhh!!" :D:D

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja hier ook alleen moet het in het openbaar wel stiekem zodat niemand het hoort en dan rustig weglopen :p

Neuspeuteren doe ik ook en plassen onder de douche ook omdat ik geen zin heb om kledder nat van de trap af te moeten (met de kans dat ik val) en ik moet echt nu al vaak plassen zodra ik maar water hoor stromen

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    dat klopt :D

En het gaat echt niet stinken hoor. Er gaat daarna shampoo en douchegel door het putje.

En 1 keer per maand een halve zak soda. Dat vindt het putje fijn ;)

Deel Deze Pagina