Haha we wonen in dezelfde gemeente, maaaaar... ik doe dat niet hoor haha Enige vieze wat ik doe is aan de scheten van Colin ruiken
Wat een hilarisch topic dit ! ik zit ook helemaal gevouwen en heb natuurlijk elk bericht gelezen (wil er wel eens vaker een paar over slaan) nou... ik kan me bij de meeste dingen wel aansluiten eigenlijk, behalve dat opeten van je bolletjes snot! bah! dan luister ik liever goed of ik ze hoor landen nadat ik ze heb weggeschoten.. wil nog wel wat 'nieuws' op het topic toevoegen, maar dat gaat niet over mij, maar over vriendlief. het gaat hier over 'stiekeme' vieze dingen. het neus peuteren en scheten laten verhaal gaat niet stiekem hoor! hij kan lekker op de bank zitten tv te kijken en in zijn neus zitten boren. vind het eigenlijk wel om te lachen, af en toe ontzettend ranzig uitzien (vooral als hij vol overgave zijn neus is leeg aan het graven) en nouja dat scheten laten vind ik ook wel grappig, doet hij zijn kleren uit en hoor je opeens een PPPPPPPPFFFFFFFFFTT! mannen zijn zwijnen.. maar vrouwen zijn zeugen.
en o ja, hij heeft ook vaak van die ingegroeide haartjes en vind het heerlijk om daar lekker in te baggeren en ze eruit te trekken!
Aw wat een smeeerig topic! Ik ben zon beetje hetzelfde als iedereen hier geloof ik, een scheet laten heel vaak Ik peuter wel eens in mn neus maar eet het NIET op iew! Puisten van mn man uitknijpen, super hihi. Enne ik douche 2x in de week! Mn man ook trouwens. We stinken nooit hoor Pff en verder, ik moet altijd even in de wc kijken na de grote boodschap haha.
ok neuspeutertjes opeten = al vies maar puisten uitknijpen van je vriend/man??? en een grote groene bal met rode stukken uit je keel? ik zeg de dokter bellen!
volgens mij zijn we/de meeste allemaal het zelfde.. alhoewel ik niet mn neusinhoud opeet of op de grond gooi waar mn kinderen met blote voeten op lopen... Ohh mensen ik lig hier helemaal dubbel te zweten en te janken van t lachen
Ik voel me bijna vereerd En zoals je niet niet incognito Ik heb idd ooit eens een topic geopend met vieze bekentenissen hahaha. Er zijn gelijkenissen moet ik toegeven - Ik peuter in mijn neus en gebruik het afval voor menselijke consumptie. - Ik was mijn handen niet na het plassen. - Ik douche maar 2x per week,voor de rest wassen. - Ik knijp met alle liefde meeeters uit van mijn vriend. - Ik verschoon ons bed te weinig. - Ik boer als een malle. - Ik verras vriend altijd erg graag met een scheet in bed. En vast nog veel meer,maar he, na het foto topic ben ik helemaal niet mer annoniem...Als er ooit een meeting topic komt wil niemand meer als ik mee ga
Ik peuter ook in m'n neus, eet de bullies ook op. Was m'n handen ook niet altijd Plas ook onder de douche (alleen dan, niet als we samen douchen) Scheten als de beste Bijt nagels, vroeger beet ik ook teennagels, nu pulk ik die alleen maar
Niet dat ik hoop snel weer een keelonststeking te hebben maar zal ik volgende keer even een fotootje maken?
Hoe is het eigenlijk met jullie kerels? Die van mij moet ik echt onder de douche schoppen. Wat ik overigens wel grappig vind is dat iedereen het hier over scheten heeft. Precies wat ik zou zeggen maar het valt me altijd op dat heel veel vrouwen geen 'scheet' durven zeggen. Krijg je dat benauwde 'ja ik moet een windje laten'. Serieus, dat is toch 10 x erger dan een scheet
Bah wat een ranzig topic eigenlijk!! Neuspeuteren gebeurd hier ook wel eens. Maar opeten???? Gadver de gadver! Als ik het iemand zie doen (al is het een kind zelfs) krijg ik letterlijk kotsneigingen. Gadver! Ook plassen in de douche en scheten laten gebeuren hier wel eens stiekem. Boeren doe ik thuis wel En handen wassen na het toilletbezoek, schiet er wel eens bij in eerlijk gezegd. Man: Die van mij moet ik ook echt onder de douche schoppen. Als het aan hem ligt gaat hij geloof ik maar 1 keer per week ofzo.
Ik verbaas me er telkens weer over, hoeveel oorsmeer er in je oor zit. Ik kan dan gerust een uurtje uittrekken om ff met een wattenstokje me oren schoon te maken en te kijken wat er allemaal uitkomt. Ook met tanden stoken, het is niet normaal wat voor lucht daarvan komt. Terwijl ik me tanden 2x per dag poets. Neus peuteren doe ik vast wel maar doe het wel in een zakdoekje. En handen wassen doe ik eigenlijk ook altijd. Heb alleen tijdens mijn kraamtijd onder de douche geplast, omdat je gelijk na kon spoelen. Dat is t wel zo een beetje.
Hilarisch topic!! Ik zag ergens iets voorbij komen van de geur uit een kattenbekkie. Daar kon ik ook altijd eindeloos aan ruiken zonder er vies van te worden. Ik dacht dan altijd; het is toch een beetje je eigen kind Verder heb ik een ziekelijke gewoonte om 2x dezelfde sokken te dragen. Niemand in mijn omgeving weet dat maar ik vind ze de 2e dag altijd veeel lekkerder zitten en ik heb gelukkig geen stinkvoeten Tot slot plas ik ook onder de douche, maar dat kan ik echt niet vies noemen! Je kunt gelijk alles wassen daarna het spoelt toch door.
Weten jullie wat echt ranzig is? Toen ik nog niet zo lang internet had, hmm dat was zo'n 12 jaar geleden als het niet meer is, ging ik eens op zoek naar rare obsessies van mensen. En fetisjes enzo. Toen kwam ik een idioot tegen die vieze maandverbandjes (ja met bloed!) verzamelde. Nou, ik kan je zeggen, van neuspeuteren, opvreten, scheten laten of iemand die aan zijn hol krabt wordt ik niet warm of koud, maar hier moest ik echt van naar het toilet rennen :S Krijg er nog rillingen van. Had het al uitgeband maar komt door dit topic ineens weer boven.