goedemorgen... ik ben vandaag alweer 3 dagen overtijd en nog steeds niet het gevoel dat ik ongie ga worden. gisteren een predictor test gedaan, die was negatief... nu hoor ik mensen zeggen dat deze ook niet echt betrouwbaar is... klopt dat? welke test is wel goed en niet te duur... en kan ik veilig testen zonder ochtendurine? heb vanmorgen kopje thee op 1 kopje koffie en 1 broodje, kan ik dan nog wel testen? en met welke? groetjes
claer blue is een van de betere, deze is wat minder gevoelig. ik zou nog een aantal dagen wachten. stel dat je je ei laat had dan kan het zijn dat je NOD eigenlijk ook pas later is. en ja je kunt ook 's middags testen
ik had met de tests van kruidvat en etos de snelste resultaten , die hoef je niet met ochtend urine ...mij is juist verteld dat de predictor en clear blue juist iets meer hcg nodig hebben om positief uit te slaan... succes met testen groetjes van Ramona
mijn ei was niet later, heb hem duidelijk gevoeld 2 dagen voor dat hij volgens mijn banner was.. wil een test die wel gevoelig is... die van predictor is dat volgens mij niet echt
ik heb testen van deze website besteld.. die kun je al gebruiken 4 dagen voor je verwachte menstruatie. en ze zijn niet duur. ik verwacht de mijne vandaag! succes ermee
ik heb al eens testen van hier besteld, maar zijn nooit aangekomen, dus die hoef ik niet meer... moet gewoon test hebben uit drogist of apotheek, maar wel een gevoelige en betrouwbare
ohw, ik hoop dat die van mij wel aankomen.. ik kijk er zó naar uit. ik zag van de week dat de hema tegenwoordig in de schappen ook testen verkopen maar weet verder niet of die gevoelig zijn. ik zou gewoon die van de kruidvat pakken die zijn vrij gevoelig!
die andere testen zijn wel gevoeliger maar met CB weet je zeker als het positief is dat je dan ook echt zwanger bent. met goedkopere kan het nogal eens voorkomen dat je vals positief test
ik hoor dat kruidvat eigen merk ook goed zijn... die heb ik bij mijn zoon ook gebruikt, gelijk een vette streep, maar was toen al 16 weken zwanger dusjah
waarom haal je de test niet bij de DA? je hebt ook verpakkingen met 2 testen erin. die test kan je op elk moment van de dag doen. succes!
ik heb persoonlijk geen ervaringen met andere testen, maar ik zou er een nemen waar jij je fijn bij voelt. ik heb er liever 1 die zeker is dan 1 die vroeg test. maar ieder zijn voorkeur natuurlijk. ik snap wel dat je het liefst zsm wilt weten
ik heb mijn testen binnen. en heb ze maandag besteld. raar dat die van jou niet aangekomen zijn... de mijne is nu aan het aflezen.
vanmorgen nog geen duivels (word het eigenlijk altijd snachts ) nu een vraagje volgens de banner zu ik 26 februari mijn eisprong hebben, weet haast cker dat ik hem zeker 3 of 4 dagen eerder heb gevoeld... maar de testen zijn nega.... als mijn eisprong eerder was, en ik ben zwanger, had ik allang posi moeten testen toch? of anders ongie moeten zijn?
Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje, had ik pas na 10 dagen overtijd een positieve test in handen... Ik maak niet zo snel zo veel HCG aan geloof ik en daardoor duurt het langer voordat ik een betrouwbaar testresultaat heb.
Ik was vanochtend nog bij de HA, omdat ik ook al 3 weken 'overtijd' ben, heb nu 3 negatieve testen gehad, de HA zei ook al dat bij sommige vrouwen de testen in het begin negatief kunnen zijn, dus er is nog een kans voor je. Zelf heb ik vandaag bloed moeten prikken, daar kunnen ze het zeker aan zien als het wel zo is.... Ik heb trouwens ook mijn eisprong gevoeld op de dag dat ie ongeveer zou moeten, maar vreemd genoeg dus nog geen ongie!