Nou dat vroeg ik me gisteren ook al af! Ik dacht dat ik wel iets gemist zou hebben tijdens me vakantie.... of was het echt pas sinds gisteren???
nee volgens mij eergister ook al... 's middags was ze er nog en 's avonds stond deze ineens met ozz te kussen, ik denk hij gaat vreemd NEEEE... Bleek het bridget te zijn... Maar ik had dus 10 minuten gemist, dus ik weet niet of er iets is gezegd...
Ik kijk niet elke dag, maar vorige week was het al zo. Dit is de nieuwe Bridget. Ik denk de ouwe Bridget veel te druk heeft met haar andere programmas - Crossing Jordan en de andere (ben even de naam kwijt). Groetjes
Meestal zeggen ze aan het begin van een aflevering waarin een nieuwe acteur/ actrice een rol overneemt: vanaf vandaag zal de rol van ..... gespeeld worden door...... Ik heb het denk ik ook gemist. Wennen hoor.
ja dat vond ik dus ook al raar! Had dus ook wat gemist. Zal het wel vaker missen, want het komt nu om 16.05 uur lekker hoor
Ja, maar atwt gaat straks hoop ik weer naar 16.05 en dan the bold weer om 17.30? Zal toch niet zo blijven?
Dit is de nieuwe bridget.. Maar deze zal niet lang blijven en dan komt er weer een ander ondat deze niet zo in de smaak viel bij de amerikanen.. Bridger moest wat ouder worden van de makers.. Hope Thomas Phoebe en Steffie zijn namelijk ook ineens een stuk ouder..
de oude bridget heeft ook haar "eigen"serie nu. In belgie is een serie begonnen waar ze een advokate is met een baby, e.d Misschien dat ze daarom ook wel gestopt is?