Ik wil met Sinterklaas en kerst een leuk pakje voor mijn zoontje kopen (mt 62 of 68), weet iemand waar er iets leuks is te vinden? Ik zie bijvoorbeeld wel veel pietenpakjes, maar dat zijn steeds grotere maten.
ik wacht ook met smart op een pietenpakje voor mijn dreumes (16mnd / maat 80 of 86). Denk dat het komende week idd wel bij etos komt. Sint komt immers al 12 november aan, en de nieuwe folder bij etos gaat as maandag in (loopt altijd 2 weken).
Met kerst kun je altijd leuke pakjes halen bij de prenatal! Mijn zus was vorig jaar net bevallen voor kerst had een heel leuk rood met wit pakje (zoals de kerstman) met erop "baby's eerst kerst! Ik zat eraan te denken om een leuke shirt te laten drukken (bijvoorbeeld bij de hema!) Succes!!
Heb een leuk kerst-speelpakje gevonden op www.okkie.be: Okkie - Shop[0]=Olive+and+Moss Je kan er ook een mutsje bijnemen. Erg schattig
Lief! had vorig jaar baby-pietenmutsjes. Verder dan dat heb ik nooit gezien voor de kleinste maatjes.
Graag gedaan Sinterklaas of pieten pakjes of - mutsen heb ik nog nooit gezien voor babies. Ik was specifiek op zoek naar iets kerst-achtig. Dat is zo leuk om een foto mee te nemen voor de kerstkaart