Heeft iemand je ooit verteld dat je een slechte moeder/slechte invloed zou hebben met een domme rede? Ik zal bv een slechte moeder worden omdat ik een tattoo heb, een slechte invloed en dat mijn kindje anti-sociaal zal worden door een kleine tattoo op mijn arm. Ook de muziek die ik luister, ik luister nu eenmaal niet naar popmuziek maar eerder naar rock, metal en punk. Of ik niet heel snel mijn muzieksmaak wil veranderen in klassiek of pop. Maar zelf laten ze hun kindjes luisteren naar vrouwen die zingen over dat een andere vrouw een lelijke hoer is. Nee, dan ben ik toch eerder bang dat mijn kind fan wordt van Justin Bieber (sorry voor de dames die fan van hem zijn) Of ben ik de enige en ben ik inderdaad een zeer, maar dan ook zeer slecht voorbeeld voor kinderen
ja ik ben een slechte moeder omdat ik niet werk en huismoeder ben. En omdat ik me kinderen niet/veel dumpt bij opa en oma om samen uit te gaan.
Ik ben een slechte moeder omdat ik tattoo's heb. Klein woon en er een 2e op komst is. Omdat we geen mega spaarrekening hebben en elk jaar op vakantie kunnen. Maar ik werk 15 uur en ben veel thuis met mijn kindje(s) Papa is overdag lekker thuis bij de kindje(s) en we doen veel liever leuke dingen met het gezin dan op vakantie gaan.
Pff, daar ga jij je toch niet druk om maken. Je weet zelf heel goed of je een goede moeder bent en dat heeft niks te maken met een tattoo of je muzieksmaak.
heeft iemand dit echt tegen je gezegd??? zo ja heel lullig. zo nee dan ben ik dus een goede moeder die haar kinderen dumpt bij opa en oma even zelf tot rust te kunnen komen en te herstellen. ( en ik dump ze eerlijk gezegd niet op de stoep hoor, breng ze keurig met een tas vol kleertjes en hun lievelingsknuffels ) je opmerking komt juist heel veroordelend over op moeders zoals ik !
Er zijn maar 2 mensen waar ik waarde aan zou hechten als die mij een slechte mama zouden noemen. Dan zijn mijn zoontje zelf en mijn man.. En de rest? Uh niet..
Hihihi nog even 15 jaar wachten dan volgens mij zegt elke puber wel eens tegen zijn moeder dat ze een slecht moeder is. Ook hier in bepaalde periodes niet te veel waarde aan hechten
Ja ben een slechte moeder omdat ik 18 ben. Ben een slechte moeder, omdat ik geen werk heb. Ben een slechte moeder, omdat ik liever thuis blijf bij zl dan dat ik weg ga. Ben een slechte moeder, omdat ik niks doe (ben een huis aan het zoeken als 2 maanden bezig met werk zoeken, maar er is gewoon weinig te vinden..) Ben een slechte moeder, omdat ik de 1ste 2 maanden niet kon opstaan doordat mijn ruggenprik verkeerd was gezet?? Net wat Wendy zegt, er zijn maar 2 mensen waar ik waarde aan zou hechten als ze me een slechte mama vinden!!
Ja ik werd een slechte moeder genoemd toen ikop het fietspad fietste en vervolgens een vrouw die daar met haar hond liep vroeg of ik er langs mocht. Wat niet mocht want zij liep daar net haar hond. Waarop ik zei dat ik er toch wel graag langs wilde en zij vond dat ik daar dan maar niet moest fietsen omdat het volgens haar een voetpad was. Er kwam namelijk nooit een fiets als zij er liep met haar hond. Ik zei dat het toch echt al 30 jaar een fietspad was en ik er nog steeds langs wilde. Toen was ik een slechte moeder omdat ik oudere mensen (ze was 50 ofzo) aansprak op hun gedrag...
ja dat is echt gezegd anders zal ik het hier niet neerzetten Met die persoon overigens geen contact meer, maar ben er wel heel kwaad om geweest. Ik vind namelijk een werkende moeder niet slecht een een huismoeder niet slecht! Ieder heeft zijn eigen reden om wel of niet te werken. De 1 red het de ander niet. De ander wil zijn/haar contacten met werken de ander niet.... Zo 1000 redenen.. Maar iemand veroordelen omdat hij of zij wel of niet werkt vond ik overigens ook te ver gaan.
Uhhh, wil je mijn lijstje. Ik ben een slechte moeder omdat. Ik een tattoo heb Oorringen draag Rook Best wel eens een wijntje of biertje lust Mijn kind tv laat kijken Mijn kind niet lang genoeg BV heb gegeven Mijn kind koekjes en snoepjes geef en zelfs nog wel eens een chipje Ik ook mijn kind wel eens van het bed af heb zien vallen (niet eens gezien, want ik sliep). Ik niet doe aan de poekepoeke opvoedmethodes Ik hem ook wel eens heb laten huilen (toen hij wat ouder werd) Ik hem nog wel eens een fles melk geef in bed. Ag, wij zijn tevreden. Mijn zoon is tevreden. Ik ben nog steeds zijn favoriete persoon in de wereld (op sommige moment na dan). Dat is het belangrijkste denk ik dan maar. Oja de enige reden waarom ik een slechte mama zou kunnen zijn is omdat ik 1 van die domme mensen ben geweest die niet kon stoppen met roken in de zwangerschap. Ik bedank god op mijn blote knietjes dat hij er niks aan heeft overgehouden (voor zover ik weet). Maar misschien ben ik dan niet zo zeer een slechte mama, maar een slechte zwangere mama.
Hoe durf je, Partyrocker! Nee, dan heb ik het niet perse over t roken (hoewel ik daar op tegen ben, maar niet alleen voor moeders, gewoon voor iedereen ) nee, ik heb het over het tv kijken en het snoepjes koekjes en ZELFS CHIPS geven! Had ik nou nooit van een mens verwacht, dat ze hun kind (af en toe) wat lekkers geven (ik ben hier uiteraard sarcastisch, geen zorg )
Ik heb dat eerlijk gezegt nog nooit te horen gekregen, dat ik een slechte moeder zou zijn omdat....... Vraag me ook echt af wie vind dat hij het recht heeft om iemand een slechte ouder te noemen vanwege een muziekstijl, tattoo of wat dan ook. Ach en weet je, perfectie bestaat niet en als ze niks beters kunnen bedenken dan dit soort onzin, dan ben je blijkbaar een goede moeder, anders hadden ze wel wat anders geroepen.
ik was bij mijn zoontje een slechte moeder omdat ik snel met borstvoeding stopte (3 maanden) en omdat ik hem als baby soms niet wist te troosten (huilbaby). op dit moment ben ik een slechte moeder omdat ik het niet voor elkaar krijg om mijn zoontje zindelijk te krijgen of zelf leren aankleden of zelf eten en omdat hij nog steeds niet praat (hij heeft vermoedelijk autisme). oo ja en ook nog omdat ik mijn zoontje naar de opvang breng terwijl ik thuis zit. en dit allemaal door mijn schoonfamillie waar ik volgende week naar op vakantie ga voor 2 weken, dus jullie snappen hoeveel zin ik erin heb:x over mijn dochter hebben ze tot nu toe nog niets te zeggen dus ben benieuwd volgende week wat ik allemaal wel niet met haar verkeerd doe.
\ Haha ja ik weet het hoor. Shame on me. (op het roken na dan), want daarvoor is het echt shame on me.
Ja, ik ook hoor. Omdat ik een jonge moeder ben, niet werk, vast wel zonder rede een uitkering ontvang, mijn kinderen allemaal een andere vader zouden hebben, vader niet eens in beeld is, mijn kinderen vast altijd bij mijn moeder dump omte feesten, vast geen eigen woning heb, vloek, rook en drink bij mijn kinderen.. zal ik ff doorgaan? Het grappige is, dat behalve dat ik niet werk ( dit omdat het kan, en we bewust deze keuze hebben gemaakt, en geen uitkering hebben), dit alles verre van waar is: * Ik ontvang geen uitkering * Mijn kinder hebben allemaal dezelfde vader * Ik ben nog steeds gelukkig samen met de vader * Mijn oudste dochter heeft in haar leven 3 keer bij mijn moeder gelogeert, en verder nooit ergens. * Ik ga nooit, maar dan ook echt nooit stappen * We hebben een leuk koophuisje * Ik vloek alleen als ik eens mijn teen stoot ofzo Drinken en roken heb ik nooit van m'n leven gedaan. Ik zeg trouwens niet dat je een slechte moeder bent als je sommige van deze dingen wel doet hoor Het is puur om aan te geven dat mensen vaak een oordeel klaar hebben liggen, maar je niet eens kennen. Zolang je als moeder je best doet je kind gelukkig en gezond groot te brengen met liefde, ben je meestal een prima moeder. Niemand is perfect! Zo ben ik zelf te beschermend en angstig als het om opvoeden gaat, maar ik doe mijn best!