Lieve dames, wie kan mij helpen? Ik ben opzoek naar Stijgerhout/ sloophout behang, maar heb in principe maar 2meter nodig om iets voor de babykamer af te decoreren, is er iemand die een stuk van 2 meter over heeft uiteraard tegen vergoeding, ik hoor het graag ben benieuwd en alvast bedankt. P.s. als iemand weet waar ik het kan kopen ook fijn, maar een rol van 10meter vind ik wel zonde aangezien ik maar max 2m nodig heb.
Kwantum heeft dit ook. Praxis ook, maar persoonlijk vind ik die wat donker. Kwantum is grijs, blauw, bruin.
ja klopt, maar ik heb helaas maar een beetje nodig (max 2meter) en vind het zonde om dan een hele rol van 10meter te kopen want dat blijft maar liggen..
Bij freubelshoponline.nl kan je behang kopen per halve of hele meters, daar heb ik mijn witte sloophoutbehang besteld voor m'n mdf boom!
jvs ik heb even gekeken maar zie nergens staan waar je per meter kan kopen, alleen kant en klare producten, kan dat?
Ik heb een rol van dit Erismann Natural Living 4301-6 Hout | Houtbehang- steenbehang | www.behangwereld.nl behang. Als het naar je zin is kan ik wel 2 meter opsturen.