Hoi hoi Even een vraagje ben nu 30 weken zwanger en zit er aan te denken Om bij simpelcolors een pakje met naam te bestellen. Wie van jullie heeft dit ook gedaan (foto) eventueel. Zat er aan te denken om shirtje met lange mouw en broekje in kleur te doen met naam er of word dit te druk??? Wat denken jullie ?
Ik wil dit ook gaan doen, bij rainbowbasics. (Zelfde idee als simplycolors). Ik ga zelf voor wit en lichtroze denk ik. Lichtroze mutsje, lichtroze t-shirt, met daaronder een witte romper met lange mouwen, wit broekje en lichtroze sokjes. Naam dan in cerise kleur denk ik. Oh en ik heb begrepen dat het erg groot valt, dus dat het slim is om maat 44 te nemen.
Ik vind persoonlijk de kwaliteit van rainbowbasics beter dan simply colors .... Onze 1e had een licht roze shirtje met haar naam en wit broekje Onze 2e had een donker roze romper en broek en een licht roze t shirt met naam. Onze zoon zijn shirt ligt al bijna 5 jaar in de kast... Licht blauw en zijn naam.. Ook bij goodmoodkid nog een setje gekocht... Romper, broek wit en hemelsblauw spencer met naam
Wij hebben een simply colors pakje gekregen (super lief, van een vriendin die ver weg woont en niet "even" langs kon wippen). Ik vond ze erg groot en breed vallen. Als kado leuk, maar zou het niet als eerste pakje doen. Andere merken weet ik niet hoe ze vallen.
Allebei de kindjes hadden hier een shirtje met naam maar een effen broekje. Erg leuk en mooi om te bewaren. Of 't nou rainbow of simply colos was weet ik niet meer. Mt 50/56 valt iig best groot voor een newborn.
Rainbow idd ook erg leuk maar kun je daar ook alleen naam laten drukken vind die printjes niet zo leuk???