Hallo, Ik ben eens benieuwd of iemand ook te maken heeft met dit probleem. Ik ben vorig jaar gestopt met de pil. Nu al een aantal maanden dezelde ( lange ) cyclus van 44 dagen. Mijn laatste menstruatie had ik op 10 januari dus had ik uitgerekend dat ik rond 8 februari mijn eisprong kreeg. Een paar daagjes van te voren ovulatietesten ( digital clear blue ) gedaan en we kregen een lachertje dus hebben we geklust. Nu kreeg ik 8 februari ( 's avonds ) een bloeding ( helder rood bloedverlies dat een 3 tal dagen duurde, minder dan een gewone menstruatie maar toch veel ). Eventjes naar de HA gebeld en die dacht dat het mijn menstratie zou zijn. 14 daagjes later op 22 februari had ik terug een positieve ovulatietest. En nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Moet ik wachten op volgende week als mijn 44 dagen om zijn of hoe moet ik nu tellen want ben de tel helemaal kwijt geraakt. Ik heb deze week wel last van een beetje misselijkheid en een beetje meer last van vermoeidheid dan anders. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt voor de reacties xxx
bloeden tijdens een eisprong schijnt ook normaal te zijn, ik had er vorige maand 5 dagen last van.. en best veel ook. google maar eens, dan zie je dat het best veel voorkomt