Hai Even een vraagje, ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft Ik zit in de 2e ronde IUI bij het MCK, ik spuit menopur maar de IUI wordt getimed zonder pregnyl maar aan de hand van ovulatietesten. Vorige keer had ik op cd 11 een 2e FM meting waar bij 2 follikels van 17 mm te zien waren. Toen moest ik die zelfde middag een ovutest doen en bij positief de volgende dag de IUI. Wat ook gebeurd is Nu had ik vandaag op cd 9 een fm meting met 1 follikel 17 mm en 2 kleinere (werd niet gezegd hoe groot). Alleen nu had ik vanavond nog geen positieve ovutest. Kan het nu zo zijn dat de eisprong later komt? Ik ben nogal bang de eisprong te missen en dat de IUI te laat is. Als ik morgen positieve ovutest heb dan is zondag pas de IUI nl.. Pfff wat denken jullie?
Nou..mijn follikels groeiden altijd verder met stimulering als 25 mm....dus kan best dat je eisprong er nog aan zit te komen over dag of 3 ongeveer...2mm per dag ofzo... gewoon goed blijven ovutesten, en nog niet voor de iui gaan, kan te vroeg zijn! Of anders vragen om prechnyl om hem te laten springen dan weet je zeker dat je goed zit!